کاهش 8 درصدی طلاق در تویسرکان

با بیان اینکه طلاق در تویسرکان 8 درصد کاهش یافته است، گفت: سال 95 حدود 15 ميليارد تومان  در قالب تسهيلات ازدواج به تعداد يک هزار و 500  نفر ازجوانان شهرستان تويسرکان اختصاص يافت. به گزارش”فردای همدان”، حبيب موميوند در ستاد سامان دهي امور جوانان تويسرکان اظهار داشت: کاهش نرخ طلاق در هر منطقه کار […]

با بیان اینکه طلاق در تویسرکان 8 درصد کاهش یافته است، گفت: سال 95 حدود 15 ميليارد تومان  در قالب تسهيلات ازدواج به تعداد يک هزار و 500  نفر ازجوانان شهرستان تويسرکان اختصاص يافت.

به گزارش”فردای همدان”، حبيب موميوند در ستاد سامان دهي امور جوانان تويسرکان اظهار داشت: کاهش نرخ طلاق در هر منطقه کار آساني نيست  و در حالي که متوسط نرخ رشد طلاق در استان همدان  شش درصد است اين ميزان در شهرستان تويسرکان به هشت درصد رسيده است.

وي افزود: سال 94 اعتباري معادل سه ميليارد تومان در قالب تسهيلات ازداج به جوانان در شهرستان تويسرکان اعطا شده بود که اين ميزان در سال 95 حدود سه برابر افزايش يافت.

موميوند با اشاره به اقدامات موثر و صورت گرفته در حوزه ورزش و جوانان شهرستان تويسرکان بيان کرد: تويسرکان در حوزه ورزش از شش سازمان و تشکل مردم نهاد برخوردار است که آغاز به کار کرده و يا در مراحل ثبت نهايي هستند.

وي گفت: تعداد تشکل هاي مردم نهادي که در سال 95 در شهرستان تويسرکان ايجاد شد به اندازه تمامي تشکل هاي مردم نهادي است که قبل از سال 95 در اين شهرستان راه اندازي شده اند.

فرماندار تويسرکان افزود: کاهش چشمگير نرخ طلاق و افزايش قابل توجه تسهيلات ازدواج در شهرستان تويسرکان نشان از فعاليت موثر و هم افزايي دستگاه هاي فرهنگي، اجتماعي، قضايي و خدماتي دارد.

وي تصريح کرد: اين در حايست که برخي با بي انصافي مي گويند مردم براي دريافت وام ازدواج در تويسرکان در بانک ها سرگردان هستند و خدمات دولت در اين بخش را ناديده مي گيرند.

موميوند از حضور موثر و پر رنگ جوانان در سطوح مختلف اجرايي و مديريتي در شهرستان تويسرکان خبر داد و ابراز کرد: به زودي مجمع خيرين ازدواج در تويسرکان راه اندازي مي شود.

وي بر تقويت و حمايت از سازمان ها و تشکل هاي مردم نهاد تاکيد کرد و افزود: اکنون سازمان هاي مردم نهاد در شهرستان تويسرکان در زمينه هاي مختلف محيط زيست، طبيعت و مسائل اجتماعي و فرهنگي فعال هستند.

انتهای پیام/