رکوردزنی فوتبالیست نهاوندی در نگه داشتن توپ فوتبال

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: فوتبالیست نهاوندی موفق به نگه داشتن توپ به مدت 5 ساعت در پشت گردن خود شد. به گزارش “فردای همدان”، محرم روزبه اظهار کرد: میثم بهمنی فوتبالیست ارزنده نهاوندی و با اخلاق با رکورد ۵ ساعت و ۱۰ دقیقه نگه داشتن توپ فوتبال پشت گردن برای اولین […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: فوتبالیست نهاوندی موفق به نگه داشتن توپ به مدت 5 ساعت در پشت گردن خود شد.

به گزارش “فردای همدان”، محرم روزبه اظهار کرد: میثم بهمنی فوتبالیست ارزنده نهاوندی و با اخلاق با رکورد ۵ ساعت و ۱۰ دقیقه نگه داشتن توپ فوتبال پشت گردن برای اولین بار چنین رکوردی بنام خود ثبت کرد.

وی بیان کرد: این رکورد گیری در مجموعه ورزشی علیمرادیان با حضور رئیس هیات همگانی شهرستان نهاوند ، مسئول کمیته رکورد گیری و نماینده اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

میثم بهمنی نیز در مورد چگونگی شکل گیری این رکورد گفت: هرگاه با دوستان فوتبالیست به تمرین می رفتیم حرکات نمایشی با توپ و نگه داشتن توپ روی پا و نگه داشتن پشت گردن انجام میدادم.

وی تصریح کرد: اولین ‌تستی که گرفتم توانستم ۲ساعت و نیم توپ را پشت گردنم نگه دارم و برای دومین بار ۳ ساعت و چهل دقیقه افزایش یافت و بدین ترتیب توانستم رکورد خود را به مدت ۵ ساعت و ۱۰ دقیقه ثبت کنم.

انتهای پیام/