بانک‌ها در تحقق شعار سال نقش کليدي دارند

استاندار همدان گفت: نامگذاري امسال از سوي رهبر فرزانه انقلاب مبني بر’اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال’ وظيفه دستگاه ها را براي عملي کردن اين پيام سنگين تر کرد و در اين ميان بانک ها در حمايت از توليدکنندگان و رونق توليد و ايجاد اشتغال نقش کليدي دارند. به گزارش “فردای همدان”، محمد ناصر نيکبخت در […]

استاندار همدان گفت: نامگذاري امسال از سوي رهبر فرزانه انقلاب مبني بر’اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال’ وظيفه دستگاه ها را براي عملي کردن اين پيام سنگين تر کرد و در اين ميان بانک ها در حمايت از توليدکنندگان و رونق توليد و ايجاد اشتغال نقش کليدي دارند.

به گزارش “فردای همدان”، محمد ناصر نيکبخت در جمع مديران شبکه بانکي استان همدان اظهار کرد: عملکرد بانک هاي استان در حمايت از توليد کننده مورد قبول است هر چند در سالجاري بايد همت بيشتري شود.

وي با ذکر اينکه بستر سرمايه گذاري در همدان فراهم است بيان کرد: اگرچه تمامي مشکلات و موانع پيش روي توليد کنندگان برداشته نشده ولي بخش عظيمي از آنها با حمايت دولت و همکاري بانک ها رفع شده است.

نيک بخت تاکيد کرد: هيچ نگراني براي سرمايه گذاران نبايد از سوي نهادهاي نظارتي ايجاد شود و سرمايه گذار بايد مطمئن شود که دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي نظارتي حامي توليد کننده هستند.

وي رونق توليد را زمينه ساز اشتغال دانست و گفت: ايجاد اشتغال مانع بسياري از مفسده ها و بزه کاري ها از جمله سرقت، طلاق و اعتياد مي شود.

استاندار همدان بيان کرد: بانک ها براي رونق توليد و ايجاد اشتغال بايد تلاش کنند و در اين راستا در گام نخست بايد بدنه کارشناسي و معاونان خود را با خود در زمينه تحقق پيام نوروزي رهبري انقلاب همراه و همگام کنند.

نيک بخت اضافه کرد: حمايت از توليد به معناي پرداخت بي ضابطه تسهيلات نيست بلکه بايد پيش از پرداخت تسهيلات صلاحيت متقاضي و طرح بررسي و اثبات شود.

وي تصريح کرد: هدايت تسهيلات بانکي به سمت طرح هايي که منجر به افزايش معوقات بانکي مي شود را نمي توان حمايت از توليد و اشتغال تفسير کرد.

استاندار همدان گفت: سال گذشته 2 هزار و 200 ميليارد ريال تسهيلات ازدواج به زوجين پرداخت شده است که اين آمار نسبت به سال قبل از آن رشد بالايي داشته است.

نيکبخت در زمينه انتخابات نيز اظهارکرد: هدف مجريان انتخابات برگزاري سالم اين رويداد و فراهم کردن زمينه حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي است.

وي افزود: از ميران بانکي انتظار مي رود با بيان خدمات صورت گرفته و مشکلاتي که توسط شبکه بانکي رفع شده مردم را به حضور در انتخابات تشويق کنند.

14  بانک دولتي و نيمه دولتي عضو کميسيون هماهنگي بانک هاي استان همدان هستند.

انتهای پیام/