حوزه سلامت تويسرکان نيازمند سرمايه‌گذاري بخش خصوصي است

فرماندار تويسرکان با بیان اینکه گفت: حوزه بهداشت، درمان و سلامت تويسرکان با بهره وري حداکثري از ظرفيت سرمايه گذاران و خيران مي تواند متحول شود. به گزارش “فردای همدان”، حبيب موميوند در نشست هم انديشي مجمع خيرين سلامت شهرستان تويسرکان اظهار کرد: منابع مالي داخلي براي پاسخگويي به همه نيازهاي حوزه سلامت در شهرستان […]

فرماندار تويسرکان با بیان اینکه گفت: حوزه بهداشت، درمان و سلامت تويسرکان با بهره وري حداکثري از ظرفيت سرمايه گذاران و خيران مي تواند متحول شود.

به گزارش “فردای همدان”، حبيب موميوند در نشست هم انديشي مجمع خيرين سلامت شهرستان تويسرکان اظهار کرد: منابع مالي داخلي براي پاسخگويي به همه نيازهاي حوزه سلامت در شهرستان کافي نيست و بايد با ساز و کارهاي مدون از اعتبارات خارج از شهرستان در جهت بهبود اين بخش استفاده کرد.

وي بيان کرد: تويسرکان از نخبگان، صاحبان نظر و ايده و سرمايه گذاران زيادي در خارج از شهرستان برخوردار است که بايد بهره وري حداکثري از آنها ايجاد شود.

موميوند با اشاره به ارتقا سطح شاخصه هاي حوزه بهداشت و درمان و سلامت در شهرستان تويسرکان پس از اجراي طرح تحول نظام سلامت اذعان کرد: هم در حوزه تجهيزات پزشکي و درماني، هم فضاهاي بهداشتي و درماني و هم نيروهاي انساني اين بخش، شرايط شهرستان در مقايسه با چند سال گذشته بسيار بهبود پيدا کرده است.

وي گفت: در سال 95 اعتباري معادل 135 ميليارد ريال از محل طرح تحول نظام سلامت براي ساخت و بازسازي مرکز بهداشتي و پايگاه هاي سلامت در شهرستان تويسرکان اختصاص يافت.

موميوند بهره برداري از بيمارستان قائم(عج) تويسرکان در نيمه اول سال 96 را مهمترين طرح عمراني حوزه بهداشت و درمان شهرستان در سال جاري عنوان کرد و افزود: همچنين کلينيک تخصصي اين بيمارستان با تخثسص اعتباري افزون بر 10 ميليارد ريال در حال ساخت است.

وي تصريح کرد: به رغم تخصيص اعتبارات دولتي، نبايد اثر گذاري بخش خصوصي  خيرين حوزه سلامت در بهبود شاخصه هاي اين حوزه را ناديده گرفت.

انتهای پیام/