ثبت 2 وقف جدید در شهرستان رزن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن از ثبت 2 وقف جدید در این سطح این شهرستان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، حجت الاسلام خزایی اظهار کرد: نیت واقفان این وقف های جدید فعالیت های عام المنفعه و کمک به امور دینی و مساجد است به طوری که اولین وقف یک باب منزل […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن از ثبت 2 وقف جدید در این سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، حجت الاسلام خزایی اظهار کرد: نیت واقفان این وقف های جدید فعالیت های عام المنفعه و کمک به امور دینی و مساجد است به طوری که اولین وقف یک باب منزل مسکونی  در محل روستای نظام آباد شهرستان رزن با نیت کمک به گسترش مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن افزود: ارزش اقتصادی تقریبی این وقف 12 میلیون تومان می باشد که توسط واقف خیر اندیش غلامعلی حسنی وقف شده است.

وی با بیان اینکه یک قطعه زمین نیز به مساحت 3788 مترمربع در محل روستای عین آباد شهرستان رزن وقف شده است، عنوان کرد: این قطعه زمین به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان می باشد که جهت آرامستان این روستا وقف گردیده است .

حجت الاسلام خزایی خاطرنشان کرد: این وقف توسط واقفین نیک اندیش علی اصغر حیدری و علی رضا کرمی انجام شده و مراحل ثبت آن در سامانه جامع موقوفات سازمان اوقاف کشور به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/