آغاز ثبت‌نام کارگاه داستان نویسی مقدماتی

گروه فرهنگ و هنر: کانون داستان حوزه هنری استان همدان به عنوان تنها مرکز آموزش مقدماتی و پیشرفته داستان‌نویسی در استان، امسال نیز فراخوان شرکت در کارگاه داستان نویسی مقدماتی را اعلام کرد. به گزارش “فردای همدان”، کانون داستان هرسال با برنامه‌هایی نظیر آموزش اصول و مبانی پایه ای داستان نویسی، معرفی چهره های برتر […]

گروه فرهنگ و هنر: کانون داستان حوزه هنری استان همدان به عنوان تنها مرکز آموزش مقدماتی و پیشرفته داستان‌نویسی در استان، امسال نیز فراخوان شرکت در کارگاه داستان نویسی مقدماتی را اعلام کرد.

به گزارش “فردای همدان”، کانون داستان هرسال با برنامه‌هایی نظیر آموزش اصول و مبانی پایه ای داستان نویسی، معرفی چهره های برتر عرصه داستان نویسی و آثار برجسته ادبیات داستانی، جمع‌خوانی آثار مطرح ایران و جهان و نقد و بررسی آثار جدید اعضا، اقدام به برپایی کانون‌های داستان‌نویسی مقدماتی می‌نماید.

مسئول واحدآفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: علاقه‌مندان و افراد مستعد می‌توانند با مراجعه حضوری به حوزه هنری استان همدان واقع در انتهای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین، و ثبت نام در کانون داستان مقدماتی 1و2 از مزایای حضور در این کارگاه‌ها استفاده نمایند.

مریم زندی با اشاره به اینکه این دوره‌ها با حضور سیدمیثم موسویان، از فعالان عرصه داستان نویسی استان برگزار می شود افزود: کارگاه آموزش مقدماتی داستان نویسی1 در شش‏ ماهه نخست سال برگزار می‏شود و افرادی كه در آزمون پایان‏دورۀ این مرحله موفق به كسب امتیاز شوند می‏توانند جهت ثبت‏نام در کارگاه آموزش مقدماتی داستان‏نویسی2 كه در شش ماهه دوم سال برگزار می‏شود، اقدام نمایند.

وی ادامه داد: در نهایت برگزیدگان مرحله مقدماتی دوم امکان شرکت در دوره‌های پیشرفته را خواهند داشت.

زندی هزینه ثبت نام شرکت در این دوره ها را 25 هزارتومان عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان  برای ثبت‌ نام در دوره جدید آموزش مقدماتی باید با در دست داشتن یک قطعه عکس و کپی کارت ملی در ساعات اداری تا 31 فروردین ماه به دفتر آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان مراجعه کنند.

کارگاه داستان نویسی مقدماتی از ابتدای اردیبهشت ماه 96 یکشنبه ها ساعت16 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/