اصول گرا و اصلاح طلب برای نظام کار کنند

گروه سیاست: عضو هیئت رئیسه شورای سیاستگذاری انتخابات اصلاح طلبان استان همدان با بیان اینکه اصول گرا و اصلاح طلب باید برای این مملکت و نظام کار کنند، گفت: ما روی این نظام هزینه دادیم. هوشنگ حسامی در گفت‌و‌گو با “فردای همدان” با اشاره به اینکه اصول گرا و اصلاح طلب تنها در ایده سیاسی […]

گروه سیاست: عضو هیئت رئیسه شورای سیاستگذاری انتخابات اصلاح طلبان استان همدان با بیان اینکه اصول گرا و اصلاح طلب باید برای این مملکت و نظام کار کنند، گفت: ما روی این نظام هزینه دادیم.

هوشنگ حسامی در گفت‌و‌گو با “فردای همدان” با اشاره به اینکه اصول گرا و اصلاح طلب تنها در ایده سیاسی با هم تفاوت دارند، اظهار کرد: هر دو برای این مملکت تلاش می کنند و فرقی با یکدیگر ندارند.

عضو هیئت رئیسه شورای سیاستگذاری انتخابات اصلاح طلبان استان همدان یادآور شد: اصلاح طلبان از سالیان دور در استان فعالیت داشته و دارند و تاکنون هماهنگی خوبی با هم داشتند و در طی این 16 سال که در جریان کار هستم برای ارتقای سطح انتخاباتی در استان و بین اقشار مختلف مردم با احزاب اصلاح طلب هماهنگ بودیم.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا همواره به صورت دوره‌ای برگزار و مسئولان آن از بین احزاب انتخاب می شدند، افزود: اصلاح طلبان تاکنون بیشتر از نسبی موفق بودند.
حسامی با بیان اینکه در سال 87 و 92 در مجلس موفقیتی نداشتیم، عنوان کرد:در انتخابات قبلی مجبور شدیم از نفرات سوم ، چهارم و حتی غیر اصلاح طلب استفاده کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای سیاستگذاری انتخابات اصلاح طلبان استان همدان با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس گذشته نفرات اصلاح طلب نبودند و اجبارا با آنها کار کردیم، بیان کرد: خوشبختانه باز هم رای خوبی آوردیم.

وی با بیان اینکه برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری این دوره شورای سیاست گذاری باز هم تشکیل شده است، ادامه داد: همه احزاب در جلسه حضور داشتند، رای گیری انجام و اعضای شورا انتخاب شدند.

حسامی خاطرنشان کرد:  اصلانی رئیس شورا، حسامی نایب رئیس، دکتر کارخانه ای نایب رئیس دوم و زهره رحیمی به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند؛ همچنین حیدریان، نجفی و گیاه شناس نیز ریاست سه کارگروه را بر عهده گرفتند.

عضو هیئت رئیسه شورای سیاستگذاری انتخابات اصلاح طلبان استان همدان با اشاره به اینکه در تمامی انتخابات استان بودم، اظهار کرد: مردم ما درک دارند ، فهیم هستند و همیشه به موقع وارد عرصه می شوند.

حسامی در پاسخ به این سوال که سهم جوانان و بانوان را در لیست شورای سیاست گذاری چطور می بینید، بیان کرد: هر حزبی کمیته جوانان و بانوان دارند و اگر در شورای سیاست گذاری هم به تیپ آن نگاه کنید 80 درصد آن جوانها هستند.