بقاع متبرکه شهرستان اسدآباد پذیرای 10 هزار زائر در ایام عید

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد خبر داد: بقاع متبرکه شهرستان اسدآباد میزبان10 هزار زائر در ایام عید نوروز 96 بود. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علی قبادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در ایام عید بقاع متبرکه شهرستان اسدآباد پذیرای 10 هزار زائر بود.   رئیس اداره اوقاف […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد خبر داد: بقاع متبرکه شهرستان اسدآباد میزبان10 هزار زائر در ایام عید نوروز 96 بود.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” علی قبادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در ایام عید بقاع متبرکه شهرستان اسدآباد پذیرای 10 هزار زائر بود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در این مدت تعداد قابل توجهی زائر را در بقاع متبرکه این شهرستان پذیرا بودیم، گفت: پیش بینی حضور 5 هزار زائر نیز در روز طبیعت در سه بقعه شهرستان اسدآباد وجود داشته که این روز خود را در جوار امامزادگان متبرک سپری بنمایند.
وی با بیان اینکه در سالهای گذشته امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده احمد(ع) و امامزاده پیرسلمان بیشترین زائران و گردشگران را در این روز پذیرا بودند، افزود: سایر امامزادگان نیز پذیرای گردشگران و زائران در روز طبیعت می باشند.
قبادی تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری، مردم علاوه بر گذراندن روز طبیعت در این مکان های مقدس، از خیمه های معرفت نیز دیدن خواهند نمود.