ميوه شب عيد مردم فراهم شد

فرماندار اسدآباد گفت: 100 تن ميوه مورد نياز مردم اين شهرستان براي عيد نوروز فراهم شده و در روزهاي آتي بين مردم توزيع خواهد شد. به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري در کميسيون تنظيم بازار اسدآباد اظهار کرد: بيشترين ميوه مورد مصرف در ايام عيد سيب و پرتقال است که 70 تن پرتقال و 30 […]

فرماندار اسدآباد گفت: 100 تن ميوه مورد نياز مردم اين شهرستان براي عيد نوروز فراهم شده و در روزهاي آتي بين مردم توزيع خواهد شد.

به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري در کميسيون تنظيم بازار اسدآباد اظهار کرد: بيشترين ميوه مورد مصرف در ايام عيد سيب و پرتقال است که 70 تن پرتقال و 30 تن سيب از دزفول و اروميه تهيه شده است.

فرمانداراسدآباد تصريح کرد: به منظور حمايت از توليدکنندگان کشور، تمام ميوه هاي خريداري شده توليد داخل است و ميوه خارجي وارد شهرستان نخواهد شد.

وي افزود: براي توزيع ميوه 9 عامل در شهر اسدآباد و آجين پيش بيني شده است.

فرمانداراسدآباد با تأکيد برساماندهي دقيق عرضه ميوه گفت: قيمت و کيفيت کالاها و ميوه هاي توزيع شده به طور مرتب نظارت و رصد مي شود تا تخلفي صورت نگيرد.

افشاري همچنين گفت: گوشت قرمز و مرغ به اندازه کافي تامين شده و اين اقلام با هدف تنظيم بازارو با توجه به افزايش تقاضا در روزهاي آتي به مرور وارد بازار مي شود.

انتهای پیام/