دانش‌آموختگان کشاورزي بومي اسدآباد در اولويت واگذاري شهرک گلخانه‌اي

فرماندار اسدآباد گفت: 14 واحد شهرک گلخانه اي اسدآباد آماده واگذاري بوده و فارغ التحصيلان رشته هاي کشاورزي بومي اسدآباد در اولويت هستند. به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري روز سه شنبه در بازديد از شهرک گلخانه اي اسدآباد اظهار کرد: علاوه بر بخش کشاورزي در ساير بخشهاي صنعتي و خدماتي اسدآبادي ها در اولويت […]

فرماندار اسدآباد گفت: 14 واحد شهرک گلخانه اي اسدآباد آماده واگذاري بوده و فارغ التحصيلان رشته هاي کشاورزي بومي اسدآباد در اولويت هستند.

به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري روز سه شنبه در بازديد از شهرک گلخانه اي اسدآباد اظهار کرد: علاوه بر بخش کشاورزي در ساير بخشهاي صنعتي و خدماتي اسدآبادي ها در اولويت اشتغال هستند.

وي افزود: اقتصاد شهرستان بر پايه کشاورزي و صنايع وابسته استوار است و از همين رو کشت هاي گلخانه اي به جهت افزايش بهره وري، تنظيم ورود محصول و ارزش افزوده بسيار مورد توجه است.

فرماندار اسدآباد گفت: شهرک گلخانه اي در مساحت 21 هکتار با هدف ايجاد اشتغال براي فارغ التحصيلان بيکار بخش کشاورزي احداث شده است.

افشاري تصريح کرد: دانش آموختگان و علاقمندان بخش کشاورزي که توانايي و تخصص لازم را دارند، مي توانند با شرايط مناسبي که در اين مجتمع فراهم شده، فعاليت اقتصادي مناسبي آغاز کنند.

وي با اشاره به گازرساني اين شهرک گفت: امکانات آب و برق نيز فراهم شده و به زودي راه دسترسي بين واحدها نيز با تامين اعتبار بهسازي خواهد شد.

فرماندار اسدآباد با بيان اينکه دولت از فارغ اتحصيلان کشاورزي حمايت مي کند، افزود: اين واحدها به صورت اجاره به شرط تمليک به متقاضيان واگذار مي شود و تسهيلات بانکي نيز به آنها پرداخت خواهد شد.

افشاري خاطرنشان کرد: در سالهاي گذشته 16 واحد از اين شهرک به متقاضيان واگذار شده و 120 نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم در اين واحدها مشغول کار هستند.

انتهای پیام/