برگزاری همایش شهر سبز پایدار همیشگی باشد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر  همدان گفت: ضروری است همایش ملی همدان نخستین شهر سبز پایدار جهان اسلام ادامه داشته و به صورت مستمر سالانه یا دو سالانه برگزار شود. به گزارش “فردای همدان”، محمدرضا الیاسی د رجلسه صحن علنی شورا که با تجلیل از عوامل و دست اندرکاران برگزرا همایش شهر سبز پایدار برگزار […]

نایب رئیس شورای اسلامی شهر  همدان گفت: ضروری است همایش ملی همدان نخستین شهر سبز پایدار جهان اسلام ادامه داشته و به صورت مستمر سالانه یا دو سالانه برگزار شود.

به گزارش “فردای همدان”، محمدرضا الیاسی د رجلسه صحن علنی شورا که با تجلیل از عوامل و دست اندرکاران برگزرا همایش شهر سبز پایدار برگزار شد، افزود: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه برگزاری این همایش در کنار مزیت ها ،آشتی بین مدیریت اجرایی و مدیریت دانشگاهی را به دنبال داشت.

الیاسی ضمن تشکر از زحمات شهرداری و عوامل اجرایی همایش اضافه کرد: همایش ملی شهر سبز پایدار علی رغم اینکه برای نخستین بار بود که اجرا می شد از کیفیت اجرایی و علمی بالایی برخوردار بود و اقدامات عوامل اجرایی در این راستا از جمله مرکز مطالعات و پژوهش های شورا، و شهرداری قابل تقدیر است.

وی برگزاری و اجرای همایش را نوعی سرمایه گذاری مدیریت شهری برشمرد و گفت: دبیرخانه شهر سبز پایدار باید فعال باشد و برگزاری همایش هم سالانه یا دوسالانه برگزار شود چرا که اینگونه همایش ها تاثیر و آورده های خوبی برای شهر به دنبال دارد.

ارزیابی مطلوب برگزاری همایش ملی همدان نخستین شهر سبز پایدار

رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان نیز برگزاری همایش ملی همدان نخستین شهر سبز پایدار جهان اسلام را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: زحمات و عملکرد دست اندرکاران همایش بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

سید احمد حسنی حلم ضمن تشکر از زحمات و همکاری خوب رسانه های استان در پوشش اخبار همایش اظهار داشت: انتظار می رود در آینده ای نزدی با راه اندازی مرکز همایش های بین المللی و قرآنی شهر همدان شاهد برگزاری همایش های علمی و فرهنگی د راین مرکز باشیم .

تحقق اقتصاد مقاومتی در برگزاری همایش شهر سبز پایدار

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان هم ضمن تشکر از زحمات شهرداری و همکاری خوب روسا و اساتید دانشگاهی با مرکز جهت برگزاری همایش ملی همدان نخستین شهر سبز پایدار جهان اسلام گفت: این همایش حلقه مفقوده مدیریت اجرایی و مدیریت جامعه را با مرکز مطالعا و پژوهش های شورا به هم نزدیک کرد و خروجی بسیار خوبی را نیز به دنبال داشت.

ابراهیم مولوی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار کرد: در این راستا همایش ملی شهر سبز پایدار با هزینه ای حدود 56 میلیون تومان برگزار شد و اینکه این همایش با این سطح و کیفیت با صرفه جویی خوبی اجرا شد قابل توجه است.

مولوی اضافه کرد: عوامل اجرایی همایش شهر سبز به طور شبانه روز در تلاش بودند تا اینکه با عنایت خداوند متعال و همت دست اندرکاران به خوبی پیش رفت و خروجی های خوبی هم برای شهر همدان به دنبال داشت.

وی به اهمیت و جایگاه برگزاری همایش در سطح ملی اشاره کرد و با انتقاد از عدم پوشش خبری همایش توسط صدا وسیما افزود: اقدام و زحمات اصحاب رسانه استان از جمله نشریات و خبرگزاریها بسیار قابل تقدیر است چرا که خبرنگاران پرتلاش و همیشه در صحنه ما را  در امر اطلاع رسانی به روز و به موقع یاری کردند و باعث دلگرمی ما در برگزاری همایش شدند که به نمایندگی از اعضای شورا از زحمات این بزرگواران بسیار سپاسگزارم .

سید مصطفی رسولی اضافه کرد: برگزاری همایش در راستای سیاست ها و اهداف شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری برگزار شد که طی جلسات مختلف آورده های خوبی برای شهر همدان به دنبال داشت.

گفتنی است در پایان جلسه از زحمات عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری همایش ملی همدان نخستین شهر سبز پایدار جهان اسلام با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/