برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در ملایر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر عنوان کرد: در این نمایشگاه آثار منتخب نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به نمایش درآمده است.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” غلامرضا جمالی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر با تأکید براینکه در این نمایشگاه ٤٦ اثر منتخب در معرض دید قرار […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر عنوان کرد: در این نمایشگاه آثار منتخب نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به نمایش درآمده است.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” غلامرضا جمالی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر با تأکید براینکه در این نمایشگاه ٤٦ اثر منتخب در معرض دید قرار گرفته است، افزود: این آثار در رشته‌های عکاسی، نقاشی و گرافیک با موضوع جنگ تحمیلی ایران و عراق، جنگ‌های بین المللی، آلودگی هوا، طبیعت و کم آبی(عواقب مصرف بی رویه آب)، کربلا و تعزیه هستند.

 

جمالی زاده خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای بازدید این نمایشگاه، از ١٠ تا ٣٠ اسفند ماه همه روزه از ساعت ٨ تا ١٤ به مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان واقع شهرک ولیعصر(ع)، میدان قائم مراجعه کنند.