اعزام خانوادگي 270 بسيجي اسدآبادي در قالب راهيان‌نور به مناطق جنوب

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: 270 بسيجي به صورت خانوادگي و عمومي به مناطق جنوب کشور در قالب راهيان‌نور در دوم فرورين سال آينده اعزام خواهند شد. به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري در جلسه اردوهاي راهيان نور شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: از ابتداي سال تا کنون 1?00 تا 1700 دانش‌آموز و بسيجي اسدآبادي به اردوهاي […]

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: 270 بسيجي به صورت خانوادگي و عمومي به مناطق جنوب کشور در قالب راهيان‌نور در دوم فرورين سال آينده اعزام خواهند شد.

به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري در جلسه اردوهاي راهيان نور شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: از ابتداي سال تا کنون 1?00 تا 1700 دانش‌آموز و بسيجي اسدآبادي به اردوهاي راهيان‌نور مناطق غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند و يا در نوبت اعزام هستند.

وي خاطرنشان کرد: در 10 اسفند 220 نفر از دانش‌آموزان در مرحله پنجم به اردوهاي راهيان‌نور جنوب اعزام مي‌شوند.

افشاري با بيان اينکه اردوهاي راهيان‌نور يکي از برجسته‌ترين و ماندگارترين کارها و فعاليت‌هاي فرهنگي است، افزود: اردوهاي راهيان‌نور بستر تعميق و تدبر در ترويج ايثار و شهادت را فراهم مي‌کند.

وي با بيان اينکه بايد هر سال در توزيع بودجه فرهنگي رديف ويژه‌اي براي اردوهاي راهيان‌نور شهرستان درنظرگرفته شود، خاطرنشان کرد: با درنظر گرفتن بودجه و رديف خاص براي اردوهاي راهيان‌نور مي‌توان با برنامه مدون براي جامعه هدف برنامه‌ريزي لازم داشت.

وي با بيان اينکه در اعزام راهيان‌نور شهرستان اسدآباد عملکرد مناسب داشته است، تصريح کرد: با درنظر گرفتن رديف مشخص در توزيع بودجه طي هر سال مي‌توان بيش از جامعه هدف را به اردوهاي راهيان‌نور اعزام کرد و اين آمار را ارتقاي بيشتري داد.

انتهای پیام/