قيمت‌هاي اجناس در شب عيد کنترل شود

معاون فرماندار بر لزوم کنترل قيمت هاي اجناس در شب عيد تاکيد کرد و گفت: نبايد حجم تقاضا در قيمت ها تاثيري داشته باشد و صنوف ملزم به رعايت مصوبات ستاد تنظيم بازار مي باشند . به گزارش “فردای همدان”، جلسه تنظيم بازار به رياست نوربخش معاون فرماندار و بار حضور اعضا در محل سالن […]

معاون فرماندار بر لزوم کنترل قيمت هاي اجناس در شب عيد تاکيد کرد و گفت: نبايد حجم تقاضا در قيمت ها تاثيري داشته باشد و صنوف ملزم به رعايت مصوبات ستاد تنظيم بازار مي باشند .

به گزارش “فردای همدان”، جلسه تنظيم بازار به رياست نوربخش معاون فرماندار و بار حضور اعضا در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار شد .

در ابتدا نوربخش گفت: دولت تدبيرو اميد کارهاي بسيار خوبي در حوزه اقتصادي انجام داده است و دولت توانسته تورم 40 درصدي را به زير 7 درصد برساند که اين کار بسيار مهم و بزرگي بوده که صورت گرفته است.

وي در ادامه گفت: گراني هاي بازار مقطعي بوده و کم يابي باعث افزايش قيمتها مي شود، باتوجه به اينکه به پايان سال نزديک مي شويم نيازمند يک برنامه ريزي دقيق و جامع هستيم ، و تامين کالاهاي اساسي که از طريق دولت تامين مي شود بايد درست دست مردم برسد و کنترلي دقيقي در توزيع صورت گيرد و بحث کنترل قيمت ، کيفيت و گشتهاي مشترک بايد تداوم داشته باشد و دقيق توسط دستگاهاي مرتبط نظارت صورت گيرد.

نوربخش گفت: نماينده بهداشت در گشت هاي مشترک شهرستان حضور نداشته است و بايد در اين رابطه پاسخگو باشند ي تصريح کرد سلامتي مردم در اولويت هاي کاري دولت قرار دارد و نبايد در اين مورد کم کاري صورت گيرد.

وی بیان کرد: تنظيم بازار به عرضه و تقاضا بستگي دارد و بعضي مواقع عرضه و تقاضا با کمبودهايي مواجه مي شود که با رويکردي که در بازار مشاهده مي کنيم بايد تلاش کنيم تا نظارت از دستمان خارج نشود و کليه دستگاه ها به دنبال اين باشند که دچار کمبود اقلام مورد نياز مردم نشويم.

نوربخش در پایان بر لزوم کننترل قيمت هاي اجناس در شب عيد تاکيد کرد و گفت: نبايد حجم تقاضا در قيمت ها تاثيري داشته باشد و صنوف ملزم به رعايت مصوبات ستاد تنظيم بازار مي باشند .

انتهای پیام/