ايجاد 652 شغل جديد در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد از ايجاد 652 شغل جديد از ابتداي سال تا کنون در اين شهرستان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري در کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري شهرستان اسدآباد، با بيان اينکه در شهرستان اسدآباد کميته امداد عملکرد درخشاني در راستاي ايجاد اشتغال داشته است، افزود: از ابتداي سال تا پايان دي‌ماه 2 […]

فرماندار شهرستان اسدآباد از ايجاد 652 شغل جديد از ابتداي سال تا کنون در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري در کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري شهرستان اسدآباد، با بيان اينکه در شهرستان اسدآباد کميته امداد عملکرد درخشاني در راستاي ايجاد اشتغال داشته است، افزود: از ابتداي سال تا پايان دي‌ماه 2 ميليارد و 300 ميليون تومان تسهيلات ارزان‌قيمت در اختيار مددجويان قرار داده شده و از اين طريق براي 204نفر از افراد تحت حمايت اين نهاد مقدس اشتغال ايجاد کرده است.

 

وي خاطرنشان کرد: با همه سختي و دشواري‌هاي ايجاد اين تعداد شغل با همکاري و تعامل بانک‌ها و ادارات و مسئولان علاوه بر خودکفايي، در ايجاد نشاط در جامعه نيز از نقش موثري برخوردار بوده است.

 

افشاري در ادامه از وجود 3806 صنف در شهرستان اسدآباد در قالب 17 اتحاديه خبر داد و عنوان کرد: از اين تعداد، 811 مورد مربوط به فرش و مابقي مربوط به ديگر صنوف در سطح شهرستان بوده و پروانه کسب 766 مورد از صنوف نيز منقضي شده که پروانه کسب آنها در حال تمديد است.

فرماندار اسدآباد تعداد اشتغال در بخش صنعت اين شهرستان را 402نفر و بخش معادن 75 نفر برشمرد و تصريح کرد: در حال حاضر از مصوبات بخش رونق اقتصادي شهرستان 15 واحد در ستاد رفع موانع تسهيلات داراي مصوبه هستند که تا کنون 2 واحد موفق به اخذ تسهيلات خود شده‌ است.

 

افشاري خاطرنشان کرد: به طور ويژه از بانک‌ها درخواست مي‌شود تا طي چند روز باقيمانده تا انتهاي سال ميزان تسهيلات پرداخت شده بابت رونق توليدات شهرستان را پيگيري کنند.

انتهای پیام/