دعوت ووشوکار نهاوندی به اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی روسیه

رئیس هئیت ووشو شهرستان نهاوند گفت:  ووشو کار نهاوندی به اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2017 روسیه دعوت شد. به گزارش “فردای همدان”، احمد اسدی اظهار داشت: فرود ظفری ووشوکار شایسته نهاوندی در وزن 65کیلوگرم در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشور با اقتدار تمام  مقابل همه  رقیبان باتجربه  خود به پیروزی […]

رئیس هئیت ووشو شهرستان نهاوند گفت:  ووشو کار نهاوندی به اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2017 روسیه دعوت شد.
به گزارش “فردای همدان”، احمد اسدی اظهار داشت: فرود ظفری ووشوکار شایسته نهاوندی در وزن 65کیلوگرم در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشور با اقتدار تمام  مقابل همه  رقیبان باتجربه  خود به پیروزی رسید و مدال طلای ارزشمند مسابقت انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2017روسیه را به خود اختصاص داد.
رئیس هئیت ووشو شهرستان نهاوند افزود: چندی پیش نیز علی ظفری در مسابقات انتخابی تیم ملی نو جوانان مدال برنز گرفت و به اردوی تیم ملی نو جوانان راه یافت.
وی بیان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در استان فارس و انتخابی تیم ملی بزرگسالان بلافاصله بعد مسابقات جوانان و نو جوانان به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.
احمد اسدی سرمربی نهاوندی تیم استان همدان که برای ششمین سال متوالی بعنوان سرمربی تیم استان همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشته است، گفت: تمرینات طاقت فرسا و بسیار سختی داشته ایم و با اندک امکانات ووشو این نتایج را در مقابل امکانات ویژه و عالی سایر استانها با غیرتمندی بچه ها و برنامه ریزیهای فنی انجام شده در مدت سال گذشته بدست آورده ایم.
وی عنوان کرد: بازیکنان خوب دیگری داشتیم که بازیهای دور اول و دوم خود را نیز بردند اما متاسفانه در دور یک هشتم حذف شدند و از راهیابی به اردوی تیم ملی و کسب مدال بازماندند؛ بازیکنانی مانند امید ظفری، امیر شاهمرادی، علی احمدوند و شایان ساکی همه تلاش خود را کردند اما متاسفانه در دور یک هشتم حذف شدند.
اسدی ادامه داد: اما نکته قابل توجه این است که امید به آینده روشن با توجه به بازیهای زیبای بچه ها در مسابقات، در من به وجود آمد و به این نتیجه رسیدم با اختصاص کمی امکانات و توجه بیشتر میتوانیم در مسابقات انتخابی تیم ملی مدالهای بیشتری برای شهر نهاوند و مردم بزرگ نهاوند به ارمغان آوریم.
وی خاطرنشان کرد: خدارو شکر میکنم که هیچ سالی دست خالی از مسابقات انتخابی برنگشته ام و ووشو نهاوند و ووشوکاران نهاوندی برای ووشو استان همیشه آبروداری کرده و اقتدار خود رانشان داده اند.
در پایان از زحمات  روزبه رئیس  اداره ورزش و جوانان که با این که مدت کوتاهی از حضورشان در نهاوند میگذرد اما هموار یار و یاور ووشو بوده و خواهد بود تا اینکه خبرهای خوش تری از افتخار آفرینی ووشو کاران نهاوندی به گوش همشهریان برسد.

انتهای پیام/