ظرفيت اسکان مسافران نوروزي در اسدآباد افزايش يابد

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکيد بر اينکه بايد اقامت مسافران در شهرستان را از نيم‌روزي به يک شبانه‌روز افزايش بدهيم، گفت: با اجراي اين امر در زمينه اشتغالزايي و درآمدزايي مردم اين منظقه هم کمک شده است. به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري پيش از ظهر امروز در کارگروه ستاد خدمات سفر شهرستان اسدآباد، اظهار […]

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکيد بر اينکه بايد اقامت مسافران در شهرستان را از نيم‌روزي به يک شبانه‌روز افزايش بدهيم، گفت: با اجراي اين امر در زمينه اشتغالزايي و درآمدزايي مردم اين منظقه هم کمک شده است.

به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري پيش از ظهر امروز در کارگروه ستاد خدمات سفر شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: بايد اين کارگروه با کارگروه ميراث فرهنگي ادغام شود چرا که محتواي هر دو کارگروه شبيه هم است و مي‌توان برنامه‌ريزي بهتري در اين زمينه داشت.

وي با اشاره به اينکه بايد اهداف خود را در کارگروه ستاد خدمات سفر مشخص کنيم، افزود: در اين سفرها مي‌توان هم ميزان درآمد مردم را افرايش داد و هم براي شهرستان اشتغال ايجاد کرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکيد بر اينکه بايد اقامت مسافران در شهرستان را از نيم‌روز به يک شبانه‌روز افزايش بدهيم، گفت: براي اين امر بايد مکان اسکان مسافران را به نحو احسن و مطلوب برپا کنيم.

وي با اشاره به وجود اماکن تاريخي در شهرستان از جمله امامزاده پيرسلمان، گفت: بايد اين امکان را به مسافران و گردشگران معرفي کرد.

افشاري با اشاره به توسعه گردشگري از سوي ميراث فرهنگي، اظهار کرد: براي توسعه ظرفيت‌هاي گردشگري بايد مشاوري انتخاب شود که نسبت به ارائه طرح مطالعاتي دقيقي از گردنه اسدآباد و شناسايي قابليت‌هاي آن اقدام شود.

وي بر ايجاد جاذبه‌هاي مصنوعي و توسعه بهتر پارک‌ها و مبادي ورودي شهر تأکيد کرد و گفت: در اين شهرستان دو روستاي ملحمدره و حبشي به عنوان روستاهاي هدف گردشگري هستند که بايد با معرفي جاذبه‌هاي آن گردشگر بيشتري را به اين مناطق جذب کنيم.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنين با اشاره به وجود هنرهاي مختلف در زمينه صنايع‌دستي در اين شهرستان بر برپايي نمايشگاه صنايع دستي و عرضه محصولات صنايع‌دستي در ايام نوروز تأکيد کرد.

انتهای پیام/