گرامیداشت دهه فجر در کتابخانه عمومی ابن‌سینا کبودرآهنگ

برنامه‌های متنوع فرهنگی متناسب با ایام دهه مبارک فجر با حضور پرشور اعضای کودک و نوجوان، در کتابخانه عمومی ابن‌سینا برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، اعیانعلی معیری؛ مسؤل کتابخانه عمومی ابن‌سینا از برگزاری برنامه‌هایمتنوع فرهنگی  بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این برنامه‌های کیفی پرشور و نشاط در راستای […]

برنامه‌های متنوع فرهنگی متناسب با ایام دهه مبارک فجر با حضور پرشور اعضای کودک و نوجوان، در کتابخانه عمومی ابن‌سینا برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، اعیانعلی معیری؛ مسؤل کتابخانه عمومی ابن‌سینا از برگزاری برنامه‌هایمتنوع فرهنگی  بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این برنامه‌های کیفی پرشور و نشاط در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب اسلامی ایران برگزار شدند.

در ادامه، داود گلزاری؛ کتابدار کتابخانه عمومی ابن‌سینا عنوان کرد: طبق روال سال‌های گذشته، ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر با حضور پرشور اعضای کودک و نوجوان متناسب با این ایام، جهت نهادینه کردن آرمانهای انقلاب اسلامی در این قشر از جامعه در کتابخانه عمومی ابن سینا برگزار شد.

وی با بیان اینکه معرفی انقلاب و اهداف آن در ایجاد روشنگری در بین کودکان و نوجوانان امروز به عنوان آینده‌سازان جامعه، اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان امروز، سال‌های پیروزی انقلاب را درک نکرده‌اند، لذا باید در جهت شناساندن اتفاقات رخ داده در آن زمان به آنان اقدامات لازم انجام شود.

گلزاری گفت: درک انقلاب اسلامی ایران و اهداف آن از سوی نسل آینده، نقش مهمی در مقابله با تهدیدات دشمنان در آینده دارد و انقلاب را از قرار گرفتن در معرض آسیب‌ها مصون می‌کند.

کتابدار کتابخانه عمومی ابن سینا، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره توطئه‌های مختلفی را علیه نظام طرح‌ریزی کرده و در صدد ضربه زدن به نظام بوده و هستند و مقابله با این توطئه‌ها در آینده نیاز به شناخت کودکان و نوجوانان از انقلاب و ابعاد آن دارد.

وی اظهار داشت: فضاسازی محیط کتابخانه متناسب با انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه نقاشی، جمع‌خوانی کتاب، برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه ای و کتابخانه‌ای، پخش فیلم در ارتباط با دهه مبارک فجر، قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان، ساخت روزنامه دیواری، برپایی نمایشگاه عکس با عنوان قاب انقلاب، برپایی نمایشگاه کتاب، بازدید مدارس از کتابخانه، نقد کتاب “شاه بی شین”، برنامه مشترک فرهنگی با سایر نهادها(بسج و مدارس)، استفاده از ظرفیت اینترنت و وبلاگ در ارتباط با تبلیغات و گرامیداشت مناسبت‌های دهه مبارک فجر، معرفی کتاب‌های بخش ویژه تاریخ انقلاب اسلامی و… از جمله برنامه‌های اجرا شده در کتابخانه عمومی ابن‌سینا بودند.