مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی(ره) برای استفاده عموم مردم

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی استان همدان می‌گوید: مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی(ره) از مردادماه امسال زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز کرده و تا پیش از این به عنوان یکی از فرهنگسراهای معاونت فرهنگی اجتماعی، گردشگری شهرداری فعالیت می‌نمود. زهرا سماواتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار […]

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی استان همدان می‌گوید: مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی(ره) از مردادماه امسال زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز کرده و تا پیش از این به عنوان یکی از فرهنگسراهای معاونت فرهنگی اجتماعی، گردشگری شهرداری فعالیت می‌نمود.

زهرا سماواتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار می‌کند: این مجموعه شامل، کتابخانه، کلاس‎های فرهنگی و هنری، سالن بدنسازی مجهز به دستگاه، سالن تاتامی و سالن چند منظوره ورزشی می‌باشد که به صورت میانگین روزانه بیش از 300 نفر از امکانات مجموعه استفاده و بهره‌مند می‌گردند.

سالن های ورزشی

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی استان همدان می‌افزاید: در قسمت ورزشی در زمینه‌های فوتسال، والیبال، هندبال، ورزش صبحگاهی، بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس، ژیمناستیک، کاراته و هاپکیدو که پایلوت این رشته رزمی در شهر همدان است فعال می‌باشد.

کلاس‌های فرهنگی

وی بیان می‌کند: همچنین در قسمت کلاس‌های فرهنگی و هنری رشته‌هایی چون خیاطی، سرمه‌دوزی، روبان‌دوزی، پته‌دوزی، خوشنویسی، زبان، قرآن وجود دارد که در برنامه‌های آتی در هر دو بخش رشته‌های جدید اضافه می‌گردد.

سماواتی ادامه می‌دهد: لازم به ذکر است فعالیت در قسمت ورزش صبحگاهی بانوان، قرآن، نوآموزان، کلاس و کارگاه‌های مشاوره به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار دارد.

غنی سازی اوقات فراغت مردم

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی همدان عنوان می‌کند: از ابتدای فعالیت این مجموعه(مردادماه 95 ) طبق دستور و سیاست‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت آحاد جامعه، ارتقای سطح فرهنگ و سلامت جامعه، دوری از معضلات و بسط و گسترش و تقسیم عادلانه مکان‌های ورزشی در سطح شهر، بالاخص دریافت کمترین هزینه در قبال بهترین امکانات از تدابیر امیرحسین اسکندریان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی در ارائه مطلوب و مناسب خدمات در این مجموعه است.

کسب نتایج مطلوب ورزشی در کشور

وی با اشاره به اینکه این مجموعه با حمایت‌های بی‌دریغ اسکندریان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش به سوی موفقیت‌های بی نظیری است که در آینده رخ خواهد داد، می‌گوید: لازم به ذکر است تاکنون در رشته‌های ورزشی توانسته‌ایم نتایج خوب و درخشانی را در سطوح مختلف حتی کشوری داشته باشیم.

سماواتی خاطرنشان می‌کند: همچنین مدرسه والیبال این مجموعه با تجهیزات، کادر و مربی مجرب توانسته بیش از 100 نوآوز را جذب و استعدادیابی نماید که به همت مربی پرتلاش این رشته نونهالان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را هم به صورت رایگان جذب و مورد آموزش قرار داده‌ایم.

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی همدان با بیان اینکه مجموعه شهید مدنی واقع در شهرک مدنی، فاز دو، نرسیده به سه راه پناهی است، اظهار می‌کند: این مجموعه آمادگی خود را جهت استفاده از ظرفیت‌های جدید و فعالیت در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی اعلام می‌دارد.

کتابخانه عمومی شهید مدنی(ره)

وی با اشاره به کتابخانه عمومی شهید مدنی(ره)، می‌افزاید: این کتابخانه با فضایی امن و مناسب جهت استفاده شهروندان و بیش از 350 جلد کتاب در زمینه‌های مختلف همه روزه صبح و عصر در اختیار دوست‌داران کتاب و کتابخوانی است.

سماواتی بیان می‌کند: این کتابخانه در مناسبت‌های فرهنگی مختلف مانند هفته کتاب و بزرگداشت روزهای مرتبط با کتاب ویژه برنامه‌هایی را برگزار می‌کند که در برنامه‌ریزی‌های آتی تشکیل کارگروه‌های نقد و بررسی کتاب‌های مختلف، کارگروه‌های داستان نویسی و نویسندگی، محافل ادبی، شعری و … را پیش‌بینی نموده که به برگزار خواهد شد.

برنامه های ایام دهه فجر

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی همدان اشاره به برنامه‌های ایام دهه فجر می‌گوید: برگزاری جشن بزرگ انقلاب و میلاد حضرت زینب(س) گرامیداشت مقام پرستار دو شب به صورت مشارکتی برای عموم مردم، مسابقات قهرمانی هاپکیدو جام فجر، برگزاری مسابقه کاراته، مسابقه فوتسال نوآموزان، برگزاری نمایشگاه نقاشی ویژه نونهالان با موضوع انقلاب، مسابقه چهار جانبه والیبال بانوان، برگزاری مسابقه هندبال دختران، و برگزاری جشن ویژه بانوان ورزش صبحگاهی از جمله برنامه‌های اجرایی بود.

وی در پایان خاطرنشان می‌کند: از شهروندان بالاخص اهالی شهرک مدنی جهت استفاده از کلیه امکانات فرهنگی، ورزشی، مذهبی و هنری مجموعه دعوت به عمل می‌آوریم.

انتهای پیام/