رونمایی از ٤ کتاب جدید در ملایر

همزمان با دهه فجر از چهار جلد کتاب جدید در ملایر رونمایی شد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” غلامرضا جمالی‌زاده، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در مراسم رونمایی از چهار جلد کتاب جدید در ملایر ضمن تبریک ایام پرافتخار دهه فجر و سی و هشتمین سال برقراری نظام جمهوری اسلامی با بیان […]

همزمان با دهه فجر از چهار جلد کتاب جدید در ملایر رونمایی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” غلامرضا جمالی‌زاده، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در مراسم رونمایی از چهار جلد کتاب جدید در ملایر ضمن تبریک ایام پرافتخار دهه فجر و سی و هشتمین سال برقراری نظام جمهوری اسلامی با بیان از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم انقلاب را با مدیریت و رهبری امام (ره) به پیروزی رساندند.

غلامرضا جمالی‌زاده با بیان اینکه نظام انقلاب اسلامی ما با گذر از سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها تا به امروز با صلابت و افتخار حرکت کرده است افزود: اکنون نیز این نظام را با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ادامه خواهند داد و ما مسئولان نیز باید تلاش کنیم تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به فعالیت ٦ ناشر در ملایر، افزود: اگر ادعای عنوان شهر فرهنگی را داریم، دلیل آن این است که در بسیاری از حوزه‌ها جزء تراز اولی‌ها هستیم و در حوزه‌های سینما و تئاتر هم جزو شهرهایی هستیم که حرف برای گفتن داریم.

وی ادامه داد: در حوزه موسیقی هم جزء شاخص‌ها هستیم، همچنان که گروه همراز ملایر در سال گذشته به عنوان سفیر فرهنگی کشورمان در ترکیه با اجراهای خوب خود، افتخارآفرینی کردند و امسال هم در جشنواره موسیقی سنتی فجر استان، هنرمندان موسیقی ملایر شایستگی‌های خود را نشان دادند.

وی گفت: در سایر رشته‌ها نیز شامل نقاشی، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات و… هم با وجود محدودیت‌ها، حرف برای گفتن داریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان کرد: در حوزه انتشارات هم ناشران ما با وجود محدودیت‌ها، توانمندی و قابلیت‌های خود را نشان دادند؛ به طوری که فقط امسال انتشارات «دانشگاه ملایر» با انتشار ١٨ عنوان کتاب، انتشارات «کبریا» با ١٠ عنوان و انتشارات «آوازه دانش» نیز با چهار عنوان کتاب چاپ و منتشر شده، فعالیت خوبی داشته است.

وی با اشاره به رونمایی از چهار کتاب جدید منتشر شده در دهه فجر گفت: این افتخار بزرگی است که در چنین ایام مبارکی شاهد رونمایی از این آثار فرهنگی در شهرستان ملایر هستیم.

در ادامه کتاب رمان «نرگس» نوشته محمود جوادی از انتشارات کبریا ملایر، مجموعه شعر «آخرین ورق» تألیف جواد غیاثوند از انتشارات مایا تهران، سرطان را بهتر بشناسیم «با رویکرد کاربردی» تألیف میثم رحمتی فرد و سمیرا ساعتچی از انتشارات آوازه دانش ملایر و زراعت در سیلاخور نوشته میثم رحمتی فرد و علی کردی از انتشارات آوازه دانش ملایر توسط جمعی از مسئولان شهرستان ملایر رونمایی شد