برگزاری نشست کتاب‌خوان تخصصی کشوری با موضوع اقتصاد مقاومتی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد از برگزاری نشست کتاب‌خوان تخصصی کشوری با موضوع اقتصاد مقاومتی در 19 بهمن خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، مهدی مرادیان تمجید با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و با رویکرد آشنایی بیشتر دانشجویان، اعضای کتابخانه و قشر جوان جامعه با متون حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: در این […]

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد از برگزاری نشست کتاب‌خوان تخصصی کشوری با موضوع اقتصاد مقاومتی در 19 بهمن خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، مهدی مرادیان تمجید با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و با رویکرد آشنایی بیشتر دانشجویان، اعضای کتابخانه و قشر جوان جامعه با متون حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: در این نشست 5 نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاها و فرماندار شهرستان اسدآباد به معرفی کتاب با موضوع اقتصاد مقاومتی می‌پردازند.

وی افزود: در این نشست؛ کتاب‌های؛ اقتصاد مقاومتی: زمینه‌ها و راهکارها، درس گفتارهای اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، اقتصاد مقاومتی: درآمدی بر مبانی، سیاست‌ها و برنامه عمل، اقتصاد مقاومتی سکوی عدالت و پیشرفت معرفی می‌گردد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد بیان کرد: این نشست با همکاری فرمانداری، شهرداری اسدآباد، دانشگاه‌های سیدجمال الدین اسدآبادی و پیام نور اسدآباد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسدآباد، اداره آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی اسدآباد به مناسبت دهه مبارک فجر در مورخ 19 بهمن ماه 1395 ساعت 10:30 در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/