برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان رزن

مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان رزن روشن شد.     به گزارش “فردای همدان”، افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان رزن با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن، هیئت ژیمناستیک، هیئت تکواندو و جمعی از مسئولین شهرستانی در هنرستان امیر کبیر شهرستان رزن برگزار شد. این مراسم هر ساله در […]

مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان رزن روشن شد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان رزن با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن، هیئت ژیمناستیک، هیئت تکواندو و جمعی از مسئولین شهرستانی در هنرستان امیر کبیر شهرستان رزن برگزار شد.

این مراسم هر ساله در همه مدارس کشور برگزار می شود. عیوضی معاون ورزشی آموزش و پرورش هدف از برگزاری این المپیاد را تربیت نسل شاداب و بانشاط، سلامت و آمادگی جسمانی و ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی دانش آموزان عنوان کرد.

عیوضی عنوان کرد: این دوره از المپیاد، دانش آموزان در همه رشته های ورزشی از جمله رشته های طناب زنی، ژیمناستیک، فوتسال، شطرنج، تکواندو، والیبال و تنیس روی میز به منظور کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در ادامه این مراسم ورزشکاران به اجرای حرکات اسکیت، تکواندو، ژیمناستیک و طناب زنی پرداختند و مسابقات المپیاد درون مدرسه ای با روشن شدن مشعل و خواندن سوگندنامه رسما در این شهرستان آغاز شد.

در پایان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رزن با اهدای جوایزی از کوچولوهای ژیمناست هیئت ژیمناستیک این شهرستان با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آورد.