امروزه پليس به عنوان يک چهره اجتماعي به مردم معرفي مي‌شود

گروه جامعه: فرماندار بهار گفت: امروزه پليس به عنوان يک چهره علمي و اجتماعي به مردم معرفي مي شود و مشارکت‌هاي اجتماعي اين نيروي تلاشگر، حضور در بين اقشار جامعه و همسو شدن با آنان خود دليلي براين است.         به گزارش “فردای همدان”، محسن مرادي پناه در ستاد هماهنگي هفته ناجا […]

گروه جامعه: فرماندار بهار گفت: امروزه پليس به عنوان يک چهره علمي و اجتماعي به مردم معرفي مي شود و مشارکت‌هاي اجتماعي اين نيروي تلاشگر، حضور در بين اقشار جامعه و همسو شدن با آنان خود دليلي براين است.

 

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، محسن مرادي پناه در ستاد هماهنگي هفته ناجا در محل فرمانداري شهرستان بهار اظهار کرد: اگر امروز در اين کشور رفاه، امنيت، آسايش، پيشرفت و اقتداري وجود دارد همه مرهون خون پاک شهيداني است که براي اعتلاي نظام جمهوي اسلامي و دفاع از اسلام و انقلاب از همه هستي خود گذشتند.

وی با اشاره به اينکه امنيت به عنوان يکي از مهم‌ترين نيازهاي جامعه بشري محسوب مي‌شود، بيان داشت: پليس به عنوان ناظم اجتماعي براي نهادينه کردن نظم و انضباط اجتماعي، ارتقاي سطح آگاهي شهروندان در پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و کاهش جرائم و بالا بردن احساس امنيت در جامعه نقش مؤثري دارد.

فرماندار بهار افزود: امروزه پليس به عنوان يک چهره علمي و اجتماعي به مردم معرفي مي شود و مشارکت‌هاي اجتماعي اين نيروي تلاشگر، حضور در بين اقشار جامعه و همسو شدن با آنان خود دليلي براين است.

وي خاطر نشان کرد: هفته نيروي انتظامي از 9 مهر ماه آغاز و تا 15 مهر ماه ادامه دارد و در طول اين هفته بيش از 130 برنامه در سطح شهرستان بهار اجرايي خواهد شد که کليه دستگاههاي اجرايي بايد همکاري و هماهنگي لازم را در طول هفته دفاع مقدس و هفته ناجا داشته باشند.