رتبه برتر علوم پزشکی همدان در خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از کسب عنوان برتر این دانشگاه در ارایه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی در سال گذشته در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش فردای همدان، دکتر رضا طهماسبی گفت: با اعلام نتایج ارزیابی‌های اداره امور دندانپزشکی معاونت درمان وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان موفق به کسب رتبه برتر در ارایه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی در سال ۱۴۰۱ شد.

وی با قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران فعال در این عرصه افزود: در سال گذشته ۹۹ بیمار در بیمارستان دندانپزشکی پورسینا خدمات دندانپزشکی لازم را تحت بیهوشی دریافت کرده اند.

طهماسبی یادآور شد: کودکان زیر چهار سال، معلولان و افراد کم توان ذهنی، بیماران خاص و افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی از افرادی هستند که می‌توانند با نظر و تشخیص تیم درمان از خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳۵ دنداپزشک در سطح استان، گفت: از این تعداد ۴۳۷ دندانپزشک عمومی بوده و ۹۸ نفر نیز متخصص در شاخه های مختلف فک و صورت، دندانپزشکی اطفال، جراحی لثه و..هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان آمار بازدیدهای صورت گرفته از مراکز دندانپزشکی استان در سال گذشته گفت: کل بازدیدها ۷۳۵ مورد بوده که ۱۰۲ مورد تذکر کتبی به مراکز متخلف کل استان داده شده است و ۸۰ مورد به مراکز ذیصلاح ارجاع و ۱۶ مورد پلمپ شده‌اند.