مرگ جوان همدانی در انفجار مواد محترقه

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اعلام کرد: متاسفانه جوان ۲۱ ساله همدانی که در انفجار مواد محترقه دچار ۸۰ درصد سوختگی شده بود، امروز قبل از ظهر فوت کرد.

به گزارش فردای همدان، حسین بشری در توضیح این خبر اظهار کرد: شب گذشته در شهرک فرهنگیان همدان چند جوان در حال ساخت مواد محترقه دست ساز بودند که متاسفانه انفجاری رخ داده و دو نفر از افراد مجروح و خساراتی به منزل مسکونی وارد شده است.

وی ادامه داد: با حضور عوامل انتظامی تحقیقات لازم انجام با کمک عوامل اورژانس، مجروحین که یکی از آنها دچار آسیب و جراحات شدیدی شده به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال به والدین توصیه می شود نظارت لازم و کامل نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا از بروز حوادث مشابه در آینده پیشگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان همدان در راستای پیشگیری و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه، با تمام توان با افرادی که اقدام به خرید و فروش و ساخت انواع مواد محترقه و مواد پیش ساز اقدام می کنند، برخورد خواهد کرد و از شهروندان می خواهیم اطلاعات خود درباره مواد محترقه را به پلیس گزارش کنند.

بشری یادآور شد: با کمک سایر دستگاه ها به ویژه اصحاب پر تلاش رسانه به دنبال اطلاع رسانی و آموزش همگانی و آگاه کردن خانواده ها از خطرات مواد محترقه هستیم و در این راه از همه خانواده ها و دستگاه های فرهنگی انتظار داریم در ایام باقیمانده تا چهارشنبه آخر سال برای پیشگیری از حوادث تلخ و کاهش آسیب های ناشی از مواد منفجره و محترقه با پلیس همکاری کنند.