به مناسبت هفته ازدواج؛

ارائه خدمات رایگان 4 مرکز مشاوره در استان همدان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به ظرفیت مراکز مشاوره ازدواج استان گفت: چهار مرکز مشاوره در شهرستان‌های همدان، ملایر و تویسرکان به مناسبت هفته ازدواج به جواتان مشاوره رایگان ارائه می کنند.

به گزارش “فردای همدان”، یوسف خدرویسی با اشاره به برنامه هفته ازدواج در استان همدان، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هفته ازدواج امسال برنامه‌های متنوعی در استان همدان به همت سازمان‌های مردم‌نهاد جوان تدارک‌دیده‌شده است.
وی با اشاره به سلسله جشن‌های وصال آسمانی و ازدواج آسان در شهرستان‌های استان، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم قدمی مثبت در جهت انجام وظایف خود در قبال جوانان انجام دهیم.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به‌ضرورت فرهنگ بهره‌مندی از ظرفیت مشاورین ازدواج توسط جوانان در امورات مختلف خصوصاً انتخاب‌هایی حساس همچون ازدواج، گفت: معاونت جوانان اداره کل ورزش جوانان استان همدان به بهره‌گیری از ظرفیت مراکز مشاوره ازدواج استان در شهرستان‌های همدان، ملایر و تویسرکان اقدام به ارائه مشاوره رایگان به جوانان در شرف ازدواج کرده است تا علاوه بر معرفی این مراکز به عموم جامعه ؛ جوانان انتخاب درست و آگاهانه در انتخاب همسر داشته باشند.
وی با بیان اینکه مراکز مشاوره الوند، مهر در همدان و مراکز مشاوره یاسین و طلوع آرامش در ملایر و تویسرکان هم‌زمان با هفته ازدواج به‌صورت کاملاً رایگان به جوانان ارائه خدمت می‌کنند، گفت: علاقه‌مندان به بهره‌مندی از این فرصت می‌توانند جهت حضور در این مراکز از طریق شماره تماس 38271767 داخلی 104 و 106 با معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوان استان همدان هماهنگی لازم را انجام دهند.