زمینه تحقق سهمیه ایجاد اشتغال برای ۲۳هزار نفر در استان فراهم شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مشکلات واحدهای تولیدی را به آینده موکول نکنند، گفت: زمینه تحقق سهمیه ایجاد اشتغال برای ۲۳هزار نفر در استان فراهم شود.

به گزارش “فردای همدان”، چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور مهندس ظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان و تمامی اعضای این کارگروه در سالن شهدای استانداری تشکیل شد.

ظاهر پورمجاهد با اشاره به اینکه ۶ طرح تولیدی در دستور‌ کار چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار گرفت، اظهار داشت: از همه عزیزانی که دلشان برای تولید و اشتغال می‌سوزد تقاضا می‌شود، مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی را به‌موقع اطلاع‌رسانی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان افزود: مدیران واحدهای تولیدی می‌توانند مسائل و مشکلات خود را در سامانه ثبت کنند، تا بررسی آن توسط مدیران مربوطه سریع انجام شود.

وی در ادامه گفت: مدیران واحدهای تولیدی مسائل و مشکلات واحدهای‌خود را به دستگاه اجراییِ مربوطه طلاع رسانی کنند.

پورمجاهد بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با تاکید و توصیه استاندار، تمام توان خود را در راستای حرکت‌بخشی اشتغال و سرمایه‌گذاری به کار‌ گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه، تا کنون سیاست‌های دولت سیزدهم در راستای حمایت از تولید موثر بوده است، عنوان کرد: میزان صادرات در کشور تا ۴۰ درصد افزایش یافته است، این میزان افزایش نشان دهنده  تاثیر سیاست‌های دولت است.

وی با تاکید بر اینکه سیستم بانکی استان، منابع خود را به میزانی که اجازه دارند در اختیار بخش تولید قرار دهند، گفت: موظف هستیم تا زمینه ایجاد اشتغال برای ۲۳هزار نفر، به عنوان تعهد اشتغال را در استان فراهم کنیم.

پورمجاهد در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، مدیران و معاونین، مشکلات واحدهای تولیدی استان را به آینده موکول نکنند.