کلینیک روانشناسی در همدان راه‌اندازی شد

کلینیک روانشناسی عصر مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان افتتاح شد.

به گزارش فردای همدان، کلینیک روانشناسی عصر این مرکز جهت ارائه خدمات روانشناسی با تخفیف ویژه (دریافت ۶۵ درصد تعرفه مصوب در مراکز درمانی) و با حضور خانم ایرانمنش نماینده معاونت درمان، دکتر مهدی رضوان رئیس بیمارستان، مهندس بخشی مدیر مرکز، دکتر کشاورزی معاون درمان مرکز، دکتر قلعه ایها مدیر گروه روانپزشکی، دکتر احمد پناه و دکتر غضنفری اساتید روانشناس، دکتر ضرابیان، دکتر یزدی، دکتر فرهمند، دکتر ارجی و دکتر افروخته روانشناسان مرکز، ورمزیار نجفی مدیر خدمات پرستاری، آقامحمدی سوپروایزر و بیات مسئول درمانگاه روانپزشکی افتتاح شد.

در ابتدای مراسم دکتر مهدی رضوان گفت: با توجه به اینکه این مرکز سانتر روانپزشکی استان می باشد و از طرفی با توجه به شیوع و افزایش قابل توجه بیماران روانپزشکی با علائم بارز، هدف این است که مرکزی داشته باشیم تا افراد با درآمدهای کمتر از خدمات روانشناسی این مرکز استفاده کنند.

دکتر رضوان افزود: ضمن اینکه خدمات روانشناسان عزیز، به مردم و مجموعه کمک کننده خواهد بود موجب شناخته شدن روانشناسان و خدمات آنها نیز می شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از همراهی و حمایت روانشناسان مرکز بیان کرد: انشالله درمانگاهی فعال جهت خدمت روانشناسی به بیماران با درآمد کم و بی بضاعت که نیاز به همراهی، توجه و عطوفت بیشتر دارند داشته باشیم.

بخشی مدیر بیمارستان گفت: طی چندین جلسه هماهنگی که با روانشناسان مرکز برگزار شد تفاهم های اولیه در مورد تعرفه هاو نحوه حضور روانشناسان اتفاق افتاد.

بخشی در ادامه افزود: هدف اصلی از افتتاح کلینیک عصر روانشناسی، وجود مرکز فعالی در سیستم دولتی است که مردم از خدمات روانشناسی این سیستم دولتی بهره مند شوند و مردم ضعیف جامعه هم بتوانند از خدمات روانشناسی سیستم دولتی استفاده کنند.

در ادامه جلسه دکتر قلعه‌ایها و روانشناسان مرکز نیز صحبت و نظرات خود را بیان کردند.

در پایان دکتر رضوان و هیات همراه از قسمت های مختلف کلینیک روانشناسی و امکانات آن قسمت بازدید کردند.

لازم به ذکر است کلینیک روانشناسی این مرکز در شیفت صبح و عصر هر روز با حضور روانشناسان مرکز در درمانگاه روانپزشکی، طبقه اول ساختمان فرشچیان(واقع در خیابان هنرستان) و با تخفیف ویژه، دریافت ۶۵ درصد تعرفه مصوب در مراکز درمانی، آماده ارائه خدمت به همشهریان است.