انتظارات فرهنگی و تاثیرگذاری بر جامعه برآورده شود

استاندار همدان با اشاره به اینکه مباحث علمی جشنواره سراسری اذان منتظران باید بتواند اقناع کننده باشد، گفت: در بخش هنری و فرهنگی به گونه‌ای اقدام شود که انتظارات فرهنگی و تاثیرگذاری بر جامعه برآورده شود.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی جشنواره اذان منتظران که با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیئت امنای ستاد اقامه نماز، و همچنین جانشین ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد، اظهار کرد: موضوع نماز در دین و مکتب اسلام ریشه دار وحائز اهمیت است.

استاندار همدان با بیان اینکه اذان چکیده‌ای است از آنچه که دین مبین اسلام در نماز اقامه می‌کند، افزود: از همه امکانات و ظرفیت‌های استان در راستای تعالی هرچه بیشتر نماز و اذان استفاده خواهیم‌ کرد.

وی بیان کرد: جشنواره اذان منتظران بخش‌های مختلفی از جمله بخش قابل توجه علمی دارد که می‌تواند به غنای آن بیافزاید.

قاسمی فرزاد ادامه داد: شیوه‌های اثر‌گذاری نماز و اذان در جامعه، به روش‌های مختلف در ساختار جشنواره سراسری اذان منتظران لحاظ شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مباحث علمی جشنواره سراسری اذان منتظران باید بتواند اقناع کننده باشد، عنوان کرد: در بخش هنری و فرهنگی به گونه‌ای اقدام شود که انتظارات فرهنگی و تاثیرگذاری بر جامعه برآورده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور تاثیرگذاری جشنواره اذان منتظران، وظایف و تکالیف دستگاه‌های اجرایی به‌طور مشخص و دقیق تعیین شود.

طی حکمی از سوی سید احمد زرهانی جانشین ستاد اقامه نماز کشور، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان به‌عنوان رئیس ستاد برگزاری جشنواره سراسری اذان منتظران تعیین شد‌.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از پوستر جشنواره سراسری اذان منتظران توسط دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیئت امنای ستاد اقامه نماز، جانشین ستاد اقامه نماز کشور و برخی از مسئولان استانی رونمایی شد.