تحقق اقتصاد مقاومتی و خدمت به مردم در گرو مدیریت جهادی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی و خدمت به مردم در گرو مدیریت جهادی است، گفت: با روحیه مدیریت جهادی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.   به گزارش “فردای همدان”، مراسم تودیع و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت برگزار […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی و خدمت به مردم در گرو مدیریت جهادی است، گفت: با روحیه مدیریت جهادی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

 

به گزارش “فردای همدان”، مراسم تودیع و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم با اشاره به سیاست‌های کلی شرکت اظهار داشت: کاهش تلفات یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های شرکت است که با انجام اقداماتی از قبیل اصلاح ساختار شبکه‌ها  و کنترل و اصلاح لوازم اندازه‌گیری مشترکان در دستور کار قرار دارد.

حاجی‌رضا تیموری افزود: افزایش وصول مطالبات، مدیریت هزینه‌ها، کاهش تصدی‌گری و انجام پروژه‌ها به صورت اقتصادی از دیگر سیاست‌های کلی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در سال اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در سرلوحه امور قرار دارد، گفت: تمام اقدامات شرکت در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان و تکریم ارباب رجوع است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی بهبود شاخصه‌های آن است.

وی با تأکید بر اجرای امور به نحو مطلوب بیان داشت:  هرگز نباید دید منفی به وقایع داشته باشیم و باید از منفی‌گرایی بپرهیزیم و فقط به انجام کار فکر کنیم.

تیموری با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی و خدمت به مردم در گرو مدیریت جهادی است، عنوان کرد: با روحیه مدیریت جهادی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی ادامه داد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی نوعی جهاد است و همه ما باید با خدمت به مردم قدردان این نعمت باشیم.

در پایان این مراسم مهندس حمید طهماسبی‌خو به عنوان مدیر جدید برق بهار معرفی و از خدمات مرحوم امیر مظاهری و همکاران خدوم برق بهار قدردانی شد.