۸۷ جایگاه عرضه سوخت دچار اختلال شده است

استاندار همدان با بیان اینکه ۶۹ جایگاه عرضه سوخت به صورت آزاد و ۲۹ جایگاه نیز سوخت یارانه‌ای به صورت آنلاین در استان فعال هستند، گفت: ۸۷ جایگاه عرضه سوخت دچار اختلال شده که با تدابیر انجام شده، در حال رفع هستند.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در نخستین نشست خود با شورای اداری استان، که با حضور نمایندگان مجلس و معاونان استانداری، فرمانداران شهرستان‌های دهگانه، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شهدای استانداری برگزار شد،اظهار کرد: همانند شعار و اقدام رئیس دولت سیزدهم، کسب و جلب اعتماد مردم باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.
استاندار همدان با اشاره به اینکه موضوع رفع مشکلات مردم در زمینه بیکاری، اشتغال و تولید مد نظر باشد، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه تخصصی خود، با تکریم و احترام سرمایه‌گذار را پذیرا باشند.
وی با بیان اینکه مدیران باید در خدمت حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار باشند، عنوان کرد: با تدبیر و برنامه‌های کارشناسی شده، از ظرفیت‌های کشاورزی استان استفاده شود.
قاسمی فرزاد با تاکید براینکه برای استفاده بهینه آب و خاک، باید به سمت شیوه‌های نوین آبیاری حرکت کنیم، ادامه داد: پویایی، تحرک و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه استان، ضروری است.
استاندار همدان بیان کرد: معرفِ مدیران دستگاه‌های اجرایی، عملکرد کاری و مدیریتی آن‌هاست و ارزیابی مدیران استان بر اساس عملورد آنهاست.
وی با بیان اینکه مباحث فرهنگی استان نیاز به توجه جدی و همه‌جانبه دارد، افزود: برای تقویت و گسترش فرهنگ و اخلاق اسلامی، از ظرفیت افسران فرهنگی، ائمه جماعات، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استفاده شود.
قاسمی فرزاد گفت: ارتباط با مردم از اصول دولت سیزدهم هست که مدیران و مسئولان استانی باید آن را در دستور کار قرار دهند.
استاندار همدان با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام خوبی بین ارکان نظام در استان وجود دارد که قابل تقدیر است، بیان کرد: طی حمله سایبری که به جایگاه‌های عرضه سوخت کشور شد، برخی از جایگاه‌های سوخت استان نیز دچار اختلال شدند که اقدامات خوبی در جهت حل مشکل انجام شد.

وی با بیان اینکه ۶۹ جایگاه عرضه سوخت به صورت آزاد و ۲۹ جایگاه نیز سوخت یارانه‌ای به صورت آنلاین در استان فعال هستند، ادامه داد: ۸۷ جایگاه عرضه سوخت دچار اختلال شده که با تدابیر انجام شده، در حال رفع هستند.