سینماها از امن‌ترین مکان‌ها در برابر انتقال ویروس کروناست

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان گفت: در حال حاضر استان همدان با فعالیت سینما فلسطین همدان و بهمن ملایر با ۳۰% ظرفیت و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی درحال فعالیت است.

سعید شرفی در گفتگو با خبرنگار فردای همدان، با تبریک روز ملی سینما به علاقمندان و سینماگران استان، سینماها را از امن ترین اماکن خدمات رسانی عمومی به شهروندان به لحاظ انتقال ویروس منحوس کرونا عنوان نمود.

وی همچنین افزود: در حال حاضر یک سینما در استان همدان فعال می باشد که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با یک چهارم ظرفیت که باعت فاصله گذاری اجتماعی خوبی می شود به اکران فیلم می پردازد.

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان ادامه داد: در حال حاضر استان همدان با فعالیت سینما فلسطین همدان و بهمن ملایر با ۳۰% ظرفیت و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی درحال فعالیت است.

شرفی عنوان کرد: در سال ۹۹ با توجه به تعطیلی سینماها به علت کرونا و افت فروش، تصمیم موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز این بود تا از این تهدید فرصت تجهیز و بروزرسانی سینماها را حاصل نماید.

وی ادامه داد: بنابراین در سینما فلسطین همدان یک سالن ۳۰ نفره احداث، در سینما بهمن ملایر یک سالن ۳۰ نفره احداث شد و لابی سینما بروز رسانی شد و سینما قدس همدان جهت تبدیل شدن به پردیس ۴ سالنه سینمایی از چرخه اکران خارج شد و تا کنون حدود ۸۰ درصد این امر اتفاق افتاده است.

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان خاطر نشان کرد: امروزه شرایط روحی مردم به دلیل بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی تضعیف شده و سینما می‌تواند قدرت و کارایی بسیاری برای بازیابی روحی و روانی مردم به حالت عادی داشته باشد.

شرفی تاکید کرد: بیماری کرونا شرایط زندگی را بسیار سخت کرده اما مردم ما نیاز دارند که به صورت اجتماعی در جاهای مختلف گرد هم بیایند که سینماها از امن‌ترین این اماکن هستند.

مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان با اشاره به کاهش بیش از ۹۰ درصدی مخاطبین در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: مجموعه مدیریتی و پرسنل سینما در استان همدان با مراقبت و حساسیت ویژه نسبت به سلامتی شهروندان عزیز، آماده آشتی مخاطبین با سینما را دارند تا سینما همانند سالیان سال که به فرهنگ سازی عمومی و اجتماعی کمک کرده بتواند بیش از پیش این اثر گذاری را در سطح اجتماع داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه گیشه۷ بهترین درگاه خرید آنلاین بلیت سینماست، خاطرنشان کرد: با استفاده از گیشه ۷ میتوان از آفرهای این درگاه خرید استفاده کرد.