کبدی‌کاران همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

رئیس هیئت کبدی استان همدان از اعزام تیم آقایان و بانوان استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار فردای همدان، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پس از کش و قوس فراوان از ۲۶ شهریور ماه آغاز شده و به صورت متمرکز به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌های هیئت برای حفظ آمادگی تیم های اعزامی و ارائه برنامه‌های مدون توسط مربیان، بازیکنان منتخب از شرایط مطلوب بدنی برخوردار و جهت برگزاری مسابقات و رقابت با سایر تیمهای کشور از آمادگی لازم برخوردار هستند.

موسوی با اشاره به شرایط کرونای حاکم بر کشور بیان کرد: در دو سال اخیر باعث تغییر در مسابقات مختلف ورزشی و محروم شدن تماشاگران از لذت تماشای مسابقات هیجان انگیز ورزشی شده است.

رئیس هیئت کبدی استان در ادامه گفت: تیم های آقایان و بانوان استان همدان در گروه یک و با استان‌های کردستان کرمانشاه و ایلام هم‌گروه هستند و در صورت کسب امتیازات لازم به جدول اصلی صعود خواهد کرد.

موسوی در خصوص نحوه انتخاب تیم ها عنوان کرد: تیم های اعزامی از مسابقاتی که در خرداد ماه سال جاری برگزار گردید انتخاب شده و سپس تیم آقایان زیر نظر آقای وحید خراقانی مربی ارزنده استان و تیم بانوان زیر نظر خانم یاسمن رحمانی جهت مسابقات کشوری به تمرین مشغول شده اند که خوشبختانه از آمادگی مطلوب برخوردار هستند.

رئیس هیئت کبدی استان همدان در پایان با اشاره به لزوم حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی، خاطرنشان کرد: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت متمرکز در استان قم برای خواهران و اردبیل برای آقایان برگزار می شود و از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم تست PCR گرفته شده است.