آیین تجلیل از ورزشکاران کبدی‌کار کبودراهنگ برگزار شد

رئیس هیئت کبدی استان همدان گفت: آیین تجلیل از ورزشکاران کبدی‌کار کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سید مصطفی موسوی در این مراسم، اظهار کرد: هیئت کبدی طبق برنامه‌ریزی انجام شده قصد داشت از تیم پایه کبودراهنگ که در المپیاد ایرانیان افتخارآفرینی نموده بود تقدیر نماید که به دلیل شرایط کرونایی این مراسم به تعویق افتاد.

رئیس هیئت کبدی استان همدان افزود: رشته کبدی به عنوان ورزش اول شهرستان کبودراهنگ است و افتخارات زیادی را برای شهرستان و استان در مسابقات ملی و بین المللی بر مقام آورده است و باید به آن توجه ویژه ای نمود.

موسوی ضمن اشاره به اقدامات هیئت در شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات هیئت پیگیری تسریع در روند احداث خانه کبدی کبودراهنگ است که در حال انجام می باشد و در صورت تخصیص اعتبار به زودی به بهره برداری می رسد.

رئیس هیئت کبدی استان همدان گفت: یکی از نیازهای کبدی کاران کبودراهنگ، داشتن پایگاه قهرمانی است و بر این اساس لا هماهنگی رئیس محترم اداره ورزش و ج انان شهرستان پیگیر تجهیز محل تمرین کبدی کاران هستیم و اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته و به زودی با تخصیص اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی این مهم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حضور ورزشکاران در لیگ ستارگان کبدی جهان، ادامه داد: باتوجه به داشتن ملی پوشان متعدد در استان همدان با فدراسیون در حال رایزنی هستیم تا ورزشکاران استان در لیگ ستارگان حضور یابند.

موسوی ضمن اشاره به قدمت ورزش کبدی در کبودراهنگ عنوان کرد: کبودراهنگ می‌تواند به عنوان پایلوت کشور قرار گیرد زیرا این شهرستان همواره در سطح اول کشور در رشته کبدی میباشد و قهرمانان ارزنده ای را به ایران اسلامی معرفی نموده است و امیدواریم که به حق خود در این رشته دست یابد.

قراگوزلو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در ادامه ضمن تبریک عید سعید غدیر، اظهار کرد: در جلساتی که با فرماندار شهرستان و مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان همدان داشتیم مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای کبدی شهرستان تخصیص داده شده است که مراحل اداری آن در حال انجام می باشد.

قراگوزلو با اشاره به محل تمرین ورزشکاران کبدی افزود: سالن فعلی کیفیت لازم برای آماده‌سازی ورزشکاران را ندارد که در حال رایزنی برای تخصیص اعتبار ویژه جهت تعویض محل تمرین کبدی کاران عزیز هستیم.

سعید غفاری عضو تیم ملی کبدی و تیم کبدی استان به نمایندگی از ورزشکاران مشکلات آنان را بازگو و از مسئولین خواست تا با پیگیری‌های لازم نسبت به رفع موانع و مشکلات اقدام نمایند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از تیم پایه کبدی کبودراهنگ که در المپیاد استعدادهای برتر رتبه سوم کشوری را کسب کرده بودند تقدیر به عمل آمد.