اسدآباد کمترین شکایات انتخاباتی را داشته است

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه صحت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تائید شد، گفت: اسدآباد کمترین شکایات انتخاباتی را داشته است.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سعید کتابی در جلسه دیدار منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اسدآباد،آجین و پالیز، اظهار کرد: شکایات انتخاباتی به دلیل مستند و مستدل نبودن وارد نبود و افراد برای شکایات خود سند مستندی ارائه ندادند.

فرماندار اسدآباد افزود: در شهرستان اسدآباد با آمادگی کامل و پیش‌بینی تمهیدات لازم بر مبنای چهار مؤلفه قانونمندی، بی طرفی، توجه به موارد پروتکل‌های بهداشتی و مشارکت حداکثری به نحو قانونمند و سالم بدون هیچ اختلالی در  روند شعبات با همکاری سه هزار نفر از عوامل  اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی   انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد و این دوره یکی از بهترین انتخابات شهرستان بود.

وی همچنین از مشارکت ۵۰.۵ درصدی افراد واجد شرایط این شهرستان در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و خاطرنشان کرد: از ۸۶ هزار و ۲۲۵ هزار نفر جمعیت واجد شرایط رأی شهرستان ۵۰.۵ درصد در انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان مشارکت داشته‌اند.

کتابی با بیان اینکه با وجود شرایط بیماری کرونا و تبلیغات سوء دشمنان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی قابل تحسین بود، گفت: دشمنان به انواع و اقسام مختلف در تلاش بودند تا با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی بازدارند و با کاهش مشارکت‌ها برنامه‌های دیگری را برای تخریب نظام ایران اسلامی در پیش بگیرند اما حضور پررنگ  مردم در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی زد.

وی در ادامه با تقدیر از داوطلبان  انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان در رعایت موارد قانون انتخابات و پرهیز از تخلفات انتخاباتی، یادآور شد: نقش اصلی شورای شهر عمران و توسعه شهری است و ایجاد بستر مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران، بهبود مبلمان شهری و ایجاد شرایط مناسب رفاه حال شهروندان از وظایف مهم شورای شهر به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ در ادامه هر یک از اعضای جدید شورای ششم اسدآباد به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص بهبود وضعیت شهری و شهرداری پرداختند.