مشکلات سیستم رای گیری و عدم آموزش کافی به کارکنان علت تاخیر آغاز رای گیری در همدان

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان مشکلات سیستم رای گیری و عدم آموزش کافی به کارکنان را دلیل تاخیر شروع فرآیند انتخابات دانست و افزود: بعضی شعب با حل مشکل یا رای گیری به صورت دستی کار خود را به سرعت آغاز کرده‌اند بقیه شعب نیز در حال […]

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان مشکلات سیستم رای گیری و عدم آموزش کافی به کارکنان را دلیل تاخیر شروع فرآیند انتخابات دانست و افزود: بعضی شعب با حل مشکل یا رای گیری به صورت دستی کار خود را به سرعت آغاز کرده‌اند بقیه شعب نیز در حال بررسی و رفع مشکل هستند.


به گزارش خبرنگار فردای همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان با بیان اینکه امروز حماسه‌ای جدید توسط مردم کشور خلق خواهد شد، عنوان کرد: فرآیند انتخابات باید از ۷ صبح آغاز می‌گردید ولی به دلیل مشکلات سیستم رای گیری و عدم آموزش کافی به کارکنان خیلی از شعب هنوز هم دچار مشکل هستند.

وی ادامه داد: عدم آشنایی با سیستم الکترونیک روند رای‌گیری را کند کرده البته بعضی شعب با حل مشکل یا رای گیری به صورت دستی کار خود را به سرعت آغاز کرده‌اند بقیه شعب نیز در حال بررسی و رفع مشکل هستند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان ضمن درخواست از مردم در راستای صبر و تحمل بیشتر در فرایند اخذ رای ، خاطر نشان کرد: این انتخابات برای کشور بسیار سرنوشت‌ساز است مشکلات فنی پیش آمده نیز با صبر و تحمل حل خواهد شد.

فلاحی ادامه داد: در سراسر کشور‌ از جمله همدان زمان پایان رای‌گیری ساعت ۲ بامداد‌ خواهد بود که باید همه رعایت کنند البته در برخی روستا و شهرهای خلوت این روند قطعا زودتر به پایان خواهد رسید اما در شهرهای بزرگ تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود:  روز گذشته تا زمان غروب آفتاب قریب به ۱۰ پرونده تخلف ثبت شده بقیه نیز در حال پیگیری هستند اما امروز ۲۸ خرداد تا این لحظه گزارش جدید ارسال نشده است در زمان اخذ رای هم ناظرین پای صندوق‌ها قرار دارند  و بازرسین هم در تمام شعب در حال پیگیری هستند می‌توان گفت تنها تخلف روز جاری تاخیر در شروع رای‌‌گیری به دلیل مشکلات فنی بوده است.