برگزاری ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات بهار

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهار گفت: ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، احسان فرجی، اظهار کرد: در تداوم برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی شهرستان بهار ششمین جلسه این ستاد با حضور اعضای ستاد و روسای هیأت‌های اجرائی و نظارت در محل دادگستری شهرستان بهار به ریاست جناب آقای معینی، رئیس محترم دادگستری شهرستان برگزار گردید.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهار در تکمیل این خبر افزود: با توجه به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های بهار و کبودرآهنگ و شورای اسلامی شهر و روستا و حساسیت امر و با هدف پیشگیری از تبلیغات خارج از موعد قانونی و نیز شائبه خرید و فروش رأی اعضای ستاد شهرستانی به بیان دیدگاه‌های خویش در این زمینه پرداخت.

فرجی تأکید کرد: با هر نوع قانون‌شکنی برخورد جدی صورت خواهد گرفت لذا در جلسات توجیهی کاندیداها تأکید شده است تمامی نامزدهای انتخاباتی باید عمل به قانون و قانون‌مداری را سرلوحه تبلیغات خویش قرار دهند.

وی اخلاق مداری، رعایت و احترام به قانون، اجتناب رقبای انتخاباتی از هرگونه هتک حرمت اشخاص را از الزامات اساسی دانست که باید مورد توجه ستادهای تبلیغاتی و هواداران آنان باشد.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهار در پایان اظهار امیدواری کرد: کاندیداها باید با رعایت قانون و اخلاق اعتماد رای‌دهندگان را به خویش جلب نمایند تا زمینه افزایش مشارکت عمومی فراهم گردد.