دستگيري 6 سارق در شهرستان بهار

فرمانده انتظامي شهرستان بهار، از دستگيري 6 سارق با 13 فقره سرقت شامل سرقت از مزارع و باغات، منزل، کابل و سيم برق و قطعات و لوازم خودرو در 24 ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ زرگعلي نوري، اظهار داشت: در پي وقوع سرقت از باغات و مزارع کشاورزي در سطح شهرستان، موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: کوپ هاي تابع با محوريت پليس آگاهي شهرستان در راستاي هماهنگي با دستگاه قضائي، تعداد 6 نفر از مظنونان سارق را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار بیان داشت: متهمان در بازجويي هاي فني صورت گرفته به 2 فقره سرقت منزل و 6 فقره سرقت باغات و مزارع کشاورزي، يک فقره سرقت کابل و سيم برق ، 2 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو و 2 فقره سرقت از اماکن خصوصي اعتراف کردند که با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

اين مقام انتظامي در پايان با تقدير از شهروندان در همکاري و مشارکت با پليس گفت: هوشمندي و تيزبيني پليس بهار حلقه بر فعاليت هاي مجرمانه سارقان را تنگ کرده، لذا از مردم عزيز شهرستان تقاضا داريم تا هشدار هاي پليس در رابطه با حفظ و نگهداري از اموال خود را مد نظر قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند .