وفاق و همدلی در استان همدان در جهت خدمت به مردم

معاون استاندار همدان گفت: وفاق و همدلی همه مجموعه ها در استان همدان در جهت خدمت بیشتر به مردم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سید محمدرضا میرصفدری در اولین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۰ ضمن خیرمقدم به اعضا شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری مدیر ارشد استان و همه مدیران دستگاههای اجرایی استان در سال 1399 کارها و اقدامات بزرگی در استان همدان انجام شده است.

معاون استاندار همدان افزود: وفاق و همدلی همه مجموعه ها در استان همدان در جهت خدمت بیشتر به مردم وجود دارد.
 
همه ظرفیت ها را برای خدمت به مردم بکار بگیریم

رئیس مجمع نمایندگان استان در ادامه این جلسه، بیان کرد: فرصت کار و تلاش است و وقت حاشه سازی نداریم و محور همه امورات ولایت است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه، ادامه داد: یاد و خاطره حاج میرزا سلگی را گرامی می داریم و از زحمات سربازان گمنام تقدیر و تشکر می کنم.

وی عنوان کرد: ستاد استانی کرونا با همکاری مردم به خوبی عمل کرد و در جهت کنترل کرونا تلاش کرد.

حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه تاکید رهبر انقلاب بر امید دادن به مردم و خدمت شبانه روزی است، افزود: همه ارکان نظام در استان در حال خدمت به مردم هستند.

 سردار شهید حاجی بابائی بعنوان شهید شاخص استان همدان معرفی شد

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه این جلسه اظهار کرد: ۱۰ شهید شاخص در ۱۰ شهرستان معرفی و سردار شهید علیرضا حاجی بابائی بعنوان شهید شاخص استان معرفی شد.

سردار مظاهر مجیدی با اشاره به اینکه معرفی شهدای شاخص با هدف معرفی بیشتر شهداء به جامعه از سال 92 شروع شده است، بیان کرد: سردار ابراهیمی هژیر اولین شهید شاخص استان بوده است.

وی در ادامه گفت: سردار شهید حاجی بابائی در اکثر عملیات بالاخص عملیات رمضان و سرپل ذهاب حماسه آفرینی کردند و خانواده شان در ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند و از برادر و پدرشان تا دامادهایشان در جنگ بودند.

مجیدی اظهار کرد: برای ۱۳ نفر از شهدای شاخص دفاع مقدس استان همدان درجه سرتیپی از ستاد کل نیروهای مسلح گرفته شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: خانواده شهید حاجی بابائی برای همه خانواده ها در حمایت از انقلاب و حوزه ایثار وشهادت یک الگو است.