اختصاص 20 میلیارد ریال برای حمایت از تیم‌ فوتبال پاس همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان از تصویب اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال بودجه از سوی پارلمان شهری به تیم‌ فوتبال پاس همدان در صحن شورا خبر داد.

به گزارش فردای همدان؛ سید مسعود عسگریان در هشتادوهشتمین جلسه صحن شورا با اعلام این خبر اظهار کرد: با موافقت و رأی اکثریت اعضای شورای شهر، در راستای حفظ موقعیت باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان و اعتلای ورزش استان اختصاص مبلغ 20 میلیارد ريال، از محل اصلاحیه ردیف بودجه سال ۹۹ شهرداری به این باشگاه، در صحن شورا مصوب شد.

عسگریان اظهار کرد: شورای پنجم با این اعتقاد که تیم‌های ورزشی حرفه‌ای  نظیر تیم‌های‌ فوتبال، والیبال، کشتی و … زمینه‌ساز ایجاد فضای نشاط عمومی هستند از ابتدای شروع به فعالیت خود، کمک به اینگونه تیم‌ها را در چارچوب‌های قانونی در دستور کار خود قرار داده است.

وی  بر ضرورت حرکت در مسیر ایجاد انگیزه و توانمندسازی جوانان با همدلی و همراهی هم برای مشارکت بیشتر در امور و فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و یادآورشد: برای ایجاد نشاط عمومی علاوه بر توسعه ورزش همگانی باید در زمینه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز سرمایه گذاری کرد چرا که کمترین دستاورد آن ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه خواهد بود. 

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه باید زیرساخت های لازم در حوزه ورزش از سوی متولیان امر فراهم شود، اظهار داشت: در این راستا شورای شهر و شهرداری همدان در حد توان خود وارد شده و با وجود شرایط سخت مالی در اجرای مسئولیت اجتماعی خود، در کنار ورزش این کلان شهر بوده و برای ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای ورزش شهر و استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‏‌کند و به این ظرفیت اجتماعی، ورزشی که از سرمایه‌های به‌القوه شهر و جوانان این شهر محسوب می‌شود و اقدام به مساعدت به تیم پاس نموده است.

وی با اشاره به اینکه تیم های حرفه‌ای و قهرمانی به عنوان سفیران معرف همدان در سطح کشور و حتی بین الملل هستند، اضافه کرد: انتظار می‌رود تیم فوتبال پاس به عنوان معرف همدان حضور موفقی در رقابت‎ها داشته و باعث ایجاد انگیزه، شور و نشاط بیشتر ورزشی در این استان باشد