افزایش تقاضای سرمایه‌گذاری در اسدآباد

فرماندار اسدآباد از افزایش سرمایه گذاران متقاضی سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سعید کتابی در شورای اداری شهرستان که با حضور سید سعید شاهرخی استاندار همدان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سه اولویت ویژه استاندار به بحث توجه به معیشت مردم، اشتغال و سرمایه گذاری هم اکنون در اسدآباد واحدهای تولیدی بسیاری فعال شده اند و سرمایه گذاران بسیاری متقاضی سرمایه گذاری در این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه با مدیریت برنامه محور و توسعه محور استاندار محترم شاهد تحول عظیمی در استان هستیم و توسعه متوازن در سراسر استان با توجه به پتانسیل های استان و تدبیر استان اتفاق افتاده افزود:با تدوین و تنظیم سند توسعه استان برنامه هر شهرستان از جمله اسدآباد مشخص بوده و برنامه محور بودن موجب شتاب پروژه های بسیار خوبی در سطح استان شده است.

کتابی همچنین با اشاره به وضعیت آبی اسدآباد نیز گفت:در بحث سلامت و مبارزه اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده و در دست اجرا قرار داردو اجرای طرح شهید سردار سلیمانی در شهرستان فعال است.
وی با بیان اینکه در اجرای طرح سردار سلیمانی اسدآباد از شهرهای پیشتاز استان است یاد آور شد:65 گروه مراقبتی و 95 گروه حمایتی در این طرح همکاری دارند.

وی با اشاره به پیشتاز بودن اسدآباد در سطح استان در بحث رپید تست خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح تاکنون توسط 6 مرکز رپید تست شهرستان بیش از 4 هزار و 378 مورد رپید تست انجام گرفته است.