دوره مربیگری درجه c فوتبال در همدان برگزار شد

رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: یک دوره کلاس مربیگری درجه c آسیا با حضور 24 نفر در همدان برگزار شد.

عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار فردای همدان با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری درجه c در همدان اظهار داشت: یک دوره کلاس مربیگری درجه c آسیا با حضور 24 شرکت کننده از 27 بهمن ماه در همدان آغاز شد.
وی افزود: روز گذشته 8 اسفند در پایان دوره آزمون کتبی از شرکت کنندگان گرفته و گواهی حضور در دوره نیز برای تمام نفرات حاضر در دوره صادر شد.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به مدرسین این دوره گفت: مدرس این دوره بابک صمدیان به کمک مدرسی علی ضمیری و با نظارت بهروز معین به عنوان ناظر فدراسیون بودند.
صوفی خاطرنشان کرد: در این دوره از استان‌های تبریز و بندرعباس نیز نفرات شرکت کرده بودند که خوشبختانه سطح دوره با حضور نفرات با سابقه در لیگ‌های معتبر کشور بسیار بالا بود.
وی با بیان اینکه از معدود استان‌هایی بودیم که در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی پیش‌رو بودیم، بیان کرد: اولین دوه مربیگری در کشور در ایام کرونا در همدان برگزار شد و تمام تلاش خود را انجام دادیم که در این ایام دوره‌های مربیگری و داوری بدون وقفه برگزار شود.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: توجه ویژه به بحث آموزش یکی از سیاست‌های اصلی هیئت فوتبال استان همدان بوده تا بتوانیم بیش از پیش داوری و مربیگری خود را ارتقا دهیم.
صوفی با اشاره به برگزاری لیگ‌های مختلف استان گفت: با رایزنی‌هایی که داشتیم از چند ماه قبل مجوز تمرینات و برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال استان را از ستاد کرونا گرفته‌ایم.
وی افزود: هفته چهارم لیگ برتر فوتبال استان پنجشنبه و جمعه گذشته برگزار شد و از 10 اسفند نیز استارت لیگ دسته یک فوتبال استان زده خواهد شد.