عید فطر روز مزد و جایزه گرفتن بندگان است

گروه سیاست: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه عید فطر روز مزد و جایزه گرفتن بندگان است، گفت: مراقب باشید شیاطین اجر و مزد ماه رمضان را از دست شما در نیاورند.   به گزارش “فردای همدان”،  آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی چهارشنبه ١۶ تیرماه در جمع نمازگزاران عید […]

گروه سیاست: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه عید فطر روز مزد و جایزه گرفتن بندگان است، گفت: مراقب باشید شیاطین اجر و مزد ماه رمضان را از دست شما در نیاورند.

 

به گزارش “فردای همدان”،  آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی چهارشنبه ١۶ تیرماه در جمع نمازگزاران عید فطر در شهر همدان، اظهار داشت: در ماه رمضان تمام اعضا و جوارح روزه و از گناهان ایمن بود بنابراین نباید فراموش کنیم که شیطان همیشه در کمین است چرا که نگهداشتن دستاوردهای این ماه همچون انقلاب مشکل‌تر است.

وی بیان کرد: عید فطر روز مزد و جایزه گرفتن بندگان است؛ مراقب باشید شیاطین اجر و مزد ماه رمضان را از دست شما در نیاورند.

آیت‌الله محمدی در ادامه با اشاره به مصلای شهر همدان گفت: مردم متدین دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان بدانند که این مصلا در ارتفاع بلندی در قلب شهر همچون نگینی می درخشد و یادگاری برای آیندگان خواهد بود.

امام جمعه همدان از مردم برای احداث مصلای شهر همدان کمک خواست و گفت: سال گذشته به علت مشکلات اقتصادی کشور به خود اجازه تقاضای مالی از مسئولان استان را ندادم اما وضعیت مالی دولت رو به بهبودی است و امیدواریم امسال بتوانیم مصلا را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه بین ۴۰ تا ۴۵ هزار نفر گنجایش مصلی است، عنوان کرد: نمازگزاران همدانی می‌توانند در فصول مختلف سال در مکانی سرپوشیده به اقامه فریضه الهی نماز بپردازند.

آیت‌الله محمدی در بخش دیگری از سخنانش بر عدم فراموشی مردم بر مقاومت تاکید کرد و گفت: امروز فرزندان این مرز و بوم مدافعان حرم و مسلمانان در مقابل داعش و اربابان آنها در کشورهای مسلمان بوده و به مبارزه می‌پردازند.

وی با بیان اینکه کمک به مقاومت بر هر زن و مرد واجب است، خاطرنشان کرد: مدافعان و سربازان گمنام امام زمان(عج) با تمام قوا در میدان نبرد علیه دشمن در تمام کشورهای اسلام حضور یافتند.