۶۰ پروژه عمرانی در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه همزمان با دهه فجر از 60 پروژه عمرانی در تویسرکان بهره‌برداری می شود، گفت: بیمارستان سردار شهید سلیمانی نیز افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، سید رسول حسینی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان در این شهرستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۵۸ پروژه عمرانی در شهرستان تویسرکان در روزهای مبارک دهه فجر قابل افتتاح است. 

وی از افتتاح بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی«بیمارستان قائم(عج)» خبر داد و گفت: این پروژه ملی با تلاش نماینده مردم شهرستان در مجلس و مسئولان قبل و اکنون آماده افتتاح است.

فرماندار تویسرکان با تاکید براینکه برای کلنگ‌زنی پروژه‌ باید موافقتنامه مبادله شده باشد در غیر این صورت طرح مورد نظر اجرایی نخواهد شد افزود: دو پروژه در ایام دهه فجر امسال در شهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل ۲۱ کارگروه ستاد دهه فجر در شهرستان در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب گفت: کارگروه‌ها شامل ارتباطات و اطلاع‌رسانی، کودک و نوجوان، مساجد، فرهنگیان و دانش‌آموزی، فضا سازی، فرهنگی و هنری و … است.