آغاز به کار مدرسه رسانه‌ای مهرا

مدیر سازماندهی متوسطه اول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان همدان از آغاز به کار شدن مدرسه رسانه‌ای مهرا خبر داد و گفت: این مدرسه رسانه‌ای در راستای آموزش نرم افزارهای مختلف به دانش آموزان شروع به کار کرده است.

مصطفی نوری محب در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، با اشاره به لزوم فراگیری مهارت‌های فضای مجازی و تولید محتوا اظهار داشت: یادگیری مهارت‌های مختلف در خصوص تولید محتوا در فضای مجازی و چگونگی مدیریت آن در زمان حاضر به یکی از ملزومات تبدیل شده است و به همین دلیل تصمیم بر راه اندازی مدرسه رسانه‌ای با همین محوریت گرفتیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها در ابتدا در قالب نرم افزارهای موبایلی خواهد بود، افزود: در گام اول آموزش‌ها به سه بخش ویرایش عکس، ویرایش ویدیو و ویرایش فایل صوتی تقسیم بنده شدند که همگی در بستر نرم افزارهای موبایل خواهند بود.

مدیر سازماندهی متوسطه اول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان همدان با تاکید بر لزوم فراگیری آموزش‌های فضای مجازی و با تاکید بر این نکته که هرکسی می‌تواند این تخصص‌ها را فرا بگیرد، گفت: بستر نرم افزارهای موبایلی به این دلیل انتخاب شد که در ابتدا بتوانیم کسانی را که در این زمینه‌ها استعداد دارند شناسایی کنیم و هم اینکه نرم افزارهای موبایلی در مقایسه با نرم افزارهای کامپیوتر در دسترس‌تر هست.

وی بیان کرد: تمامی آموزش‌ها به صورت مجازی ارائه خواهد شد و دانش آموزان پس از ثبت نام در گروه مورد نظر عضو می‌شوند تا بتوانند هم آموزش‌ها را دریافت نمایند و هم از توضیحات استاد خود بهره مند شوند که در همین راستا در گام اول 70 دانش آموز در این مدرسه ثبت نام کردند که آموزش آن‌ها از امروز آغاز شده است.

نوری محب در پایان خاطرنشان کرد: در این مدرسه رسانه‌ای استعداد دانش آموزان در زمینه‌های رسانه‌ای بررسی می‌شود و در صورت داشتن صلاحیت برای آموزش‌های تخصصی‌تر انتخاب خواهند شد.