دهه فجر، فرصت ارزشمندی برای تبیین دستاوردهای نظام است

فرماندار ویژه ملایر گفت: دهه فجر، فرصت ارزشمندی برای تبیین دستاوردهای نظام است.

به گزارش “فردای همدان، قدرت‌اله ولدی، در نشست مشترکی با حضور اعضای کمیته امنیت، بخشداران و دهیاران شهرستان، ضمن مرور شرایط عمومی حاکم بر کشور و نزدیک شدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش دهیاران در ایجاد امید و نشاط اجتماعی در سطح روستاها را بسیار مهم ارزیابی کرد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به انجام وظیفه دهیاران به عنوان منتخبین شوراهای اسلامی روستاها و منصوبین دولت خدمتگزار، دهیار را نماینده عالی دولت در سطح روستا دانست و افزود: یک دهیار خدوم و پرتلاش که با وجود تمامی سختی ها پیگیر مسائل مردم روستای خود است، تصویری شایسته از نظام اجرایی کشور ارائه و مردم را به آینده و ادامه زندگی در روستاها امیدوار می کند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در راستای توسعه و تامین امکانات رفاهی در سطح روستاها، بیان کرد: فرا رسیدن دهه فجر، فرصت ارزشمندی است که باید به نحو شایسته و در راستای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

ولدی همچنین با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا و خطرات ناشی از آن، عادی انگاری شرایط را خیانت به مردم و زحمات کادر درمان دانست و از دهیاران خواست: همچنان بر اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت داشته و روند هشدار دهی و اطلاع رسانی خطرات و راه های انتقال بیماری کرونا را ادامه دهند.