احتمال بازگشت به وضعیت نارنجی وجود دارد

جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله کرونای شهرستان رزن با ریاست مهندس سلامتی و با حضور اعضای ستاد کرونای شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، فرماندار شهرستان رزن اظهار داشت: با توجه به شرایط شهرستان مردم رزن با رعایت نکات بهداشتی و به حداقل رساندن تردد های درون شهری و برون شهری می توانند در مدت زمان کمتری به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک کنند.

سید رضا سلامتی افزود: ماندن در منزل بهترین راهکار برای قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس منحوس است و نقش موثری در پیشگیری از شیوع این بیماری را دارد.

وی در مورد مصوبات قبلی این ستاد اشاره و بیان کرد: مصوبات ستاد پیشگیری با بیماری کرونا برای همه نهادها و دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است و همچنان محدودیت های با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

فرماندار رزن عنوان کرد : با توجه به شرایط و وضعیت شکننده بیماری منحوس کرونا در صورت عدم رعایت قوانین و دستورالعمل های بهداشتی و عدم رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی احتمال بازگشت به وضعیت نارنجی وجود دارد.

سلامتی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام شهروندان شهرستان و کسبه و بازاریان متعهد انتظار می رود دستورالعمل های بهداشتی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان را در جهت سلامتی خود و دیگران رعایت نمایند.