مشکل انبار امدادی جمعیت هلال احمر ملایر مرتفع شد

با تحویل سوله 500متری از طرف اداره کل مدیریت بحران استان و فرمانداري ويژه ملاير به جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر مشکل این جمعیت برای ذخیره سازی اقلام امدادی مرتفع گردید.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، علی سنجربگی اظهار کرد: سوله ۵۰۰ متری به صورت موقت تا زمانی که از سوله انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر احداث شود در اختیار این جمعیت قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: با هماهنگی سازمان امداد و نجات کشور سوله مورد نظر تحویل هلال احمر شهرستان گردید و کار تجهیز و بهره برداری از این سوله آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه چادر امدادی و اقلام اولیه لازم جهت اسکان اضطراری در این سوله دپو می‌شود، بیان کرد: در مرحله اول یک هزار دستگاه چادر امدادي از مركز تامين و به انبار ملاير تحويل گرديد؛ با تحویل این سوله، مشکل ذخیره سازي اقلام امدادي این شهرستان تا حدودي مرتفع خواهد شد.

سنجربگی ادامه داد: سوله مورد نظر برخی از استانداردهای لجستیکی انبارهاي هلال احمر را نداشت که با مساعدت فرمانداري ويژه و شهرداري ملاير بخشي از آن (رمپ ورودي )اصلاح شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان عنوان کرد: تا زمانی که انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر تکمیل مورد بهره برداری قرارگیرد ذخيره سازي انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار لازم، سوله انبار امدادی این شهرستان هرچه زودتر احداث و مورد بهره برداري قرارگیرد ومشکل ذخیره سازی اقلام امدادی در ملاير برای همیشه برطرف گردد.