عدم پشتوانه مالی از مشکلات کبودراهنگ در حوزه ورزش و جوانان است

فرماندار کبودراهنگ گفت: اگر امکانات و تجهیزات ورزشی برای تقویت و توسعه ورزش منطقه ای فراهم شود، منجر به نهادینه شدن آن می‌گردد و قطعا اثرات فراوانی بین این قشر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کبودراهنگ به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، بخشداران و سایر مسئولین ادارات عضو ستاد برگزار شد.

مهدوی، فرماندار شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه توجه به امر ورزش به عنوان یک مقوله بسیار مهم در حفظ سلامتی، شادابی و نشاط جامعه تاثیرگذار است، اظهار کرد: توسعه ورزش در شهرستان ضرورت دارد.

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه، باید انگیزه لازم بین اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان و ورزشکاران بالا برود، افزود: هرچه از معنویات و ورزش دور باشیم به شکست نزدیک می شویم.

وی یکی از مشکلات شهرستان در حوزه ورزش و جوانان را عدم پشتوانه مالی دانست و بیان کرد: اگر امکانات و تجهیزات ورزشی برای تقویت و توسعه ورزش منطقه ای فراهم شود، منجر به نهادینه شدن آن می‌گردد و قطعا اثرات فراوانی بین این قشر خواهد داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در این جلسه ضمن اعلام اینکه رسالت ما این است که در حوزه کاری خود خبرهای خوب به جوانان بدهیم تا روحیه آنها بالا رود، گفت: امیدوارم در این زمینه با یک روحیه جهادی برای سربلندی جوانان قدم موثری برداریم.

سیفی با اشاره به پتانسیل عظیم نیروی جوان در این شهرستان، عنوان کرد: اگر تیم و بازیکنان کبدی شهرستان موفق هستند، حتما سایر رشته های مختلف هم می‌توانند موفق باشند.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت سمن ها ضمن اعلام اینکه این یک فرصت خوبی برای جوانان است خاطرنشان کرد: سمن‌ها به عنوان بازوی توانمند دولت در زمینه مدیریت و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین تضمین سلامت اجتماعی جامعه، باید نقش محوری در این زمینه ایفا کنند.