افتتاح پتروشیمی هگمتانه همدان با ۱۲۰۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

استاندار همدان گفت: پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری ۱۲۰۰میلیاردتومانی دولت و بخش خصوصی و بعد از ۱۸ سال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، سید سعید شاهرخی اظهار کرد : بعد از حل مشکلات پتروشیمی هگمتانه مثل مشکل آب، خوراک و … با همکاری شرکت پتروشیمی و سرمایه گذار بخش خصوصی این پتروشیمی رسماً افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار همدان افزود: افتتاح پتروشیمی گام بزرگی در جهت خدمت به مردم استان همدان است که ۱۸ سال طول کشید اما با تلاش و همکاری همه مجموعه ها این پروژه به بهره برداری می رسد که علاوه بر اشتغال‌زایی باعث ارز آوری و عدم نیاز کشور به واردات PVC گرند پزشکی خواهد شد که در خاورمیانه بی نظیر است.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس همکاری بسیار خوبی جهت راه اندازی پتروشیمی داشتند که جای تقدیر دارد و از همکاری خوب شرکت پتروشیمی، سازمان صمت و شرکت آبفا، بانکها و همه مجموعه هایی که در افتتاح و به نتیجه رسیدن این پروژه بزرگ همکاری کردند کمال تشکر را دارم.

شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم افتتاح چنین پروژه های بزرگی خدمت اساسی به مردم استان و کشور خواهد بود و همه باید با وحدت و همدلی در جهت توسعه استان و کشور تلاش کنیم.